<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik deel dit verhaal omdat ik heek graag ervaringen en vooral oplossing zou willen horen voor ons probleem.</span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Wij hebben een dochter van bijna 8 maanden oud. Vanaf het begin dat ik weer ben gaan werken breng ik haar 2 dagen per week bij mijn moeder. </span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Vanaf het eerste moment huilde ze daar best heel veel. Thuis is ze een hele chille baby. Slaapt goed, speelt tijden alleen in de box, niks aan de hand. </span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Het huilen bij mijn moeder lijkt steeds erger te worden. Ze krijst uuuuren achter elkaar. Zodra ik weer binnenkom is ze weer vrolijk.</span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">We hebben vanalles geprobeerd, ik ben dagen bij mijn moeder geweest om samen te wennen, hebben verschillende bedjes en boxen geprobeerd maar niets lijkt te helpen. Wat kan ik doen? Begin behoorlijk wanhopig te worden. Deze situatie is voor zowel mijn dochter, mijn moeder als voor mij niet leuk! </span></p><p>Heel graag tips </p>