Baby 8 mnd maakt ineens schokkerige bewegingen

<p>Hallo mama's</p><p>Ik maak mij een beetje zorgen om mijn dochter van 8 maanden oud. Zij heeft al best goed controle over haar lichaam en nu ineens sinds 4 dagen maakt ze ineens een schokkerige beweging/ "tic" waar ze dan even geen controle over heeft. Dit duurt een 1 a 2 secondes. Dan gaat het weer even goed en ineens begint het dan weer. De schok komt vanuit haar  romp. Het gebeurt niet de hele dag door. Vooral bij de hapjes in de stoel of wipper.</p><p>Herkent iemand dit?</p><p>Ik maak me zorgen dat dit een vroeg symptoom/stadium is van hersenbeschadiging, ze is vroeg geboren, tweeling en ik had hele erge zwangerschapsvergiftiging en dit kunnen oorzaken zijn voor hersenbeschadiging.</p><p>Alvast bedankt voor het meedenken/reacties </p>
 
Wat akelig dat je je zo'n zorgen maakt hierom. Gezien jullie voorgeschiedenis heb je vast een kinderarts? Ik zou gewoon even bellen om het na te vragen! 
 
goedemorgen,
 
ik heb precies hetzelfde ( gehad ) met mijn dochter. ook zij is te vroeg geboren. misschien kan je mij even een mail sturen. dan kan ik wat informatie geven wat wij kregen van de kinderarts.
 
 
 
Dankjewel voor je reactie. Ben benieuwd naar de info. Hoe kan ik je mailen ? Via je profiel kan dat niet. Zal ik mijn emailadres anders geven?
 
Terug
Bovenaan