Baby 8 weken huilt hysterisch

<p>Goedemiddag allemaal, zoveel moeders onder ons ik dacht misschien herkent iemand mijn kwestie.</p><p>Onze kleine meid heeft sinds een week aan het eind van de middag tot begin van de avond last om in slaap te komen. De rest van de slaapjes dus die in de ochtend en de avond/nacht gaan goed maar vanaf de fles van 3 uur tot de fles van 7 uur kan ze nauwlijks slapen, en zodra ik haar naar boven breng om te gaan slapen begint ze te huilen wat al snel overgaat in hysterisch krijsen. Geprobeerd om constant speentje weer in te doen, en weer weg te gaan. Uit haar bedje halen om te troosten en weer terug te leggen....niks helpt. Verder doet ze alles zo goed dat we ook niet goed weten wat er dan precies mis is. </p><p>Iemand tips? Alvast bedankt :)</p><p> </p><p> </p>

Ja krampjes waarschijnlijk. En op dat moment denk ik ook behoefte om bij jou te zijn. Is het niet mogelijk om haar dan gewoon tegen je aan te blijven houden ipv steeds terug in bedje leggen en een speen proberen? 

Ja ik twijfel dan inderdaad wat het is, want zodra we haar oppakken en bij ons nemen is het vaak goed. Dus als het krampjes zijn, zou ze dan ook nog last moeten hebben toch? En wat betreft of ze moe is of niet daar twijfel ik dan ook wel is aan, vind het zo'n lange tijd als ze van 3 tot 7 wakker is. Vaak is de fles dan ook een drama, misschien langer wakker houden kijken of dat werkt. Bedankt in ieder geval voor de tips

hoi!
je kleintje is nog zo jong. Het is al knap dat ze goed slaapt in haar eigen bed.
Ze kunnen hysterisch gaan huilen als ze overprikkeld zijn van de dag. Dit gebeurd vaak zo aan het einde van de dag rond kook/etenstijd 
Ik zou je adviseren om haar met het huilen in een draagzak/doek te doen. Ze zal bij mama(of papa) zeker in slaap vallen. Op deze manier voelt ze zich geborgen en wordt ze gevoed in haar mama honger (klinkt zweverig hahah)
je zal niet de eerste zijn die het avondeten koud eet of met een baby op je buik. 
succes! rond de 12 weken zal je merken dat de prikkelverwerking wat makkelijk gaat en worden de middag/avonden hopelijk weer wat rustiger 

Lekker boj je houden die van mij was overdag langer wakker dan die vaan jou en prima want sliep snachta goed sommige kinderen hebben meer slaap nodig en sommige minder

Terug
Bovenaan