Baby 8 weken slaapt ineens slecht s nachts

<p>Hoi iedereen,   mijn baby is nu 8 bijna 9 weken oud en sinds een week ongeveer slaapt ze ineens heel slecht s nachts. Ze sliep altijd van voeding tot voeding maar nu word ze echt om het half uur ongeveer wakker en dan gaat ze huilen en wilt ze opgepakt worden. Bij ons in bed slaapt ze wel van voeding tot voeding maar dan slapen wij gewoon slecht omdat we dat gevaarlijk vinden. Hoe kan ik haar weer aan haar bedje laten wennen, dat was hiervoor geen probleem. Zijn er andere ouders die dit herkennen en tips hebben?   groetjes </p>
 
Je kan proberen om een gedragen shirt van jou in het bedje te leggen. Geef je borstvoeding? Ik leg de hydrofiel die we gebruikt hebben tijdens het voeden bij m'n zoontje van 8 weken in bed. Met een knoop erin is het net een knuffeltje. Anders de hydrofiel gewoon een tijdje onder je shirt dragen zodat het naar jou ruikt.
Ze heeft waarschijnlijk gewoon behoefte aan jou. Met iets met jou geur in bed geeft dat misschien wat meer rust voor haar
 
Zit ze misschien ook in een sprongetje? Onze zoon had hier heel veel last van in het begin, dit merkte we vooral in het slapen overdag, niets werkte.. heb heel veel rondjes gedaan in de woonkamer met de kinderwagen, dan was hij tenmiste een beetje rustig, dus kan ook zijn dat het zo ineens over is
 
Terug
Bovenaan