Baby 8wkn drinkt flesje niet meer leeg

<p>Hoi meiden!</p><p>Even jullie advies graag :) mijn dochtertje van 8 weken dronk altijd haar flesjes goed leeg. Sinds een week doet ze dat niet meer of duurt het heel lang en gaat ze zitten klieren. Ze word dan erg onrustig en duwt de speen met haar tongetje naar buiten. Soms laat ze minder als 50 staan, maar soms ook meer. Ze doet dit sinds het zo heet werd. Terwijl ik juist zo graag wil dat ze meer drinkt. Er zit al een speen maat M op haar flesje. Moet ik me hier zorgen over maken? Ze lijkt verder niet veranderd. Lacht en is ook regelmatig wakker. </p><p>Dankjewel! Liefs Renée</p>
 
hoi,
 
Mijn zoontje van 11 weken had dat ook bij 8/9 weken. En toen was het ook best warm en maakte ik me ook zorgen. Maar het was een sprongetje dus zou het bij jou ook kunnen zijn. 
Bij mij duurde het een paar dagen en daarna heeft hij 1 hele dag bijna geslapen en toen was het over en dronk hij weer zijn fles leeg.
 
Nu drinkt hij ook niet altijd zijn fles leeg maar ik weet dat hij genoeg krijgt anders ziet hij er niet zo gezond uit en groeit hij goed.
 
Succes 
Nicky
 
Terug
Bovenaan