<p>Wie kan mij helpen of herkent zich in mijn verhaal?</p><p>Ons meisje heeft nooit problemen met slapen gehad... De laatste 1.5 week zijn daar in tegen drama. Ik word er onderhand gek van en ben radeloos wat nog te doen... Heb van alles geprobeerd, op goed bedoelde adviezen vanuit en rondom huis; Troosten, terug leggen, negeren tot ze in slaap valt, nog even laten spelen, opnieuw proberen... Het werkt niet.</p><p>Ze doet normaal een ochtend slaapje, middagslaapje en om 7 uur gaat ze naar bed. Echter zodra ik haar nu op bed leg, gilt ze alles bij elkaar, voorheen was dit nooit een probleem. Ik snap er niets van. Er is niks geks gebeurt, zover ik weet... Maar slapen; Ho maar. Vanmiddag werd ze nadat ze 20 min. Eindelijk lag te slapen, wederom helemaal overstuur wakker; Ontroostbaar. Ben met haar samen op ons bed gaan liggen, waarna ze wel in slaap viel bij mij. Als ik haar op haar eigen bed leg waar ze altijd slaapt, staat ze eigenlijk direct weer op en begint met heel hard huilen, tot helemaal overstuur zijn toe. Dit maakt mij verdrietig, want zo wil ik haar natuurlijk niet zien, maar weet ook niet zo goed meer wat te doen of dat dit tijdelijk een fase is. Overdag speelt ze heel lief, ze komt wel vaak bij me maar merk verder niets aan haar. Eet, drinkt goed. Geen tandjes. Helppp</p>