baby 9 maanden eetschema-loos ??

Help!

ik ben echt een beetje het spoor bijster betreft de voeding van mijn zoontje.

Hij 's nu 9 maanden, en zijn schema is alsvolgt:

Gedurende de hele nacht krijgt hij borstvoeding op verzoek ( hij slaapt bij mij in bed en weigert in zn eigen bedje te slapen)

Ochtend 9 uur krijgt hij 1 boterham zonder korsr. deze doe ik dan soppen in olijfolie en citroen verbena thee. Hij eet m niet altijd helemaal op. Hierna drinkt hij nog wat Citroen verbena thee.

Rond 13 uur geef ik hem een geprakte banaan of appel met sinaasappelsap er door. En tussen 5 en 6 krijgt hij een volle soepkom met gepureerde groenten, kipfilet en quinoa of volkoren rijst en een flesje water.

Verder krijgt hij tussendoor borstvoeding, dit is heel verschillend. Ene dag drinkt hij meer dan de andere.

Hij is net 9 maanden en weegt ing 9 kilo.

Geef ik hem niet te weinig? Pap wilt hij echt niet als ontbijt. En ben bang dat hij in een rijstwafel, cracker of soepstengel stikt want dat is zo hard en hij heeft al tandjes.
 
Mijn dochtertje is bijna 10 maanden en haar schema is:

07:00/08:00 fles 180/6

10:00 fruit en water

11:30 12:00 brood en 150/5

15:00 cracottes of rijstewafel en water

17:00/17:30 groenten

18:00/18:30 yoghurt

19:00/19:30.  150/5 of 90/3 licht er een beetje aan hoe ze haar yoghurt heeft gegeten.
 
<p style="text-align: center;"></p>
<p style="text-align: center;">hoe eet ze haar cracker of rijstwafel? ben je niet bang dat ze een stukje afbijt en in slikt? die dingen zijn zo hard</p>
<p style="text-align: center;"></p>
 
Terug
Bovenaan