baby 9 maanden ineens spugen

hallo,
sinds een week gooit mn kleintje zijn voeding er weer uit.
soms doet hij dit met de fles..een hele golf..
en soms als ikmet zn boterham bezig ben spuugt hij die uit..met een golf..
hij heeft net als elke baby zn wentijd en dat is niet erg,maar voorheen had hij dit niet
soms komter tijden zn boterham het fruithapje van de morgen weer uit..
hij maakt zich ook erg makkelijk misselijk..
en kokrelexen heeft hij ook wel veel
maar nu sinds een week is het erger..
hij loopt nu hele dagen met een slabbetje om, want je weet maar nooit

ook krijgt hij nog 4 maanden potjes voeding, omdat hij het andere moeilijk binnenhoud..
kwestie van tijd..weet ik en wennen
maarja als je kindje de 4 maanden goed binnenhoud en op de rest spuugt of last van heeft..kies je toch ook voor je kindje en jezelf de makkelijke weg


of zou er iets zijn???
verder is hij niet ziek..na het spugen gaat hij gelijk verder spelen...dus heeft er geen last van..

wie herkend dit??
 
nee ik herken dit niet, ik zou alleen even contact opnemen met cb of ha, het kan zijn dat hij iets onder de leden heeft waardoor hij spuugt.
Maar ook voor het nog eten van 4mnd voeding, misschien kan dit opgelost worden, want het is er belangrijk dat een kindje leert kauwen.
Veel succes ermee
 
heb al contct hehad met de huisarts..en daar kan ik vd week terrecht
en de nutricia voedingsadvizeuze heeft me gebeld..
toch proberen andere voeding..
en blijven aanbieden van andere voeding..
dus we doen ons best
en hopen op spoedig vooruitgang..
 
Spugen heerst op het moment wel, kan dus los staan van het eten. Griepje ofzo.
Ons dochtertje is vorige week ook ziek geweest, spugen en kokhalsen. Heeft 6 dagen geduurd.

Misschien kun je bij de fruit potjes van 4mnd een liga eronder brokkelen. Wordt zacht en leert hij al stukjes / vaster voedsel eten.
Of wat wij hier deden was potjes van 6 mnd geven en dan een klein beetje appelmoes erbij. Appelmoes is ook zacht, glijdt.

Succes ermee!
 
Mijn oudste begon ook te spugen toen wij over gingen naar "vast voedsel". Bij hem wat het uiteindelijk zijn darmen, meneer zat gewoon vol met poep en als het er dan niet van onderen uit kan dan dus maar van boven. Hij was ook niet ziek en kon na het spugen zo weer wat eten of drinken. Poepen deed hij wel, maar de ene keer was het vrij stevig en de andere keer was het diarree.

Hij at ook geen stukje, kreeg het gewoon niet weg. Ik heb me er nooit druk om gemaakt en hem heel lang nog fijn voedsel gegeven. Ik probeerde het dan wel eens en als het niet wilde dan pureerde ik het gewoon. Wat voedingsstoffen betreft maakt het niets uit. Ook het CB deed hier niet moeilijk over.
 
Terug
Bovenaan