Baby 9 maanden niets mee te beginnen

<p>Hallo allemaal,</p><p>Mijn dochter van gecorrigeerd 9 maanden is al 2 weken ontzettend huilerig. Ze slaapt snachts gewoon prima, maar overdag is niets goed, alleen maar huilen mopperen en niet gezellig. Ook gaar hapjes wil ze niet meer. Ik ben al bij de huisarts geweest maar deze kon niets vinden. Ook is er voor de zekerheid bloed afgenomen, ook dit zag er prima uit. Mijn blije vrolijke baby is veranderd in een huilerige chagrijnige baby die nog weinig lacht op het moment. Wie weet raad of herkent dit?</p>

Mijn dochter had dit ook in de periode van 8-10 maanden ongeveer. Ze was achteraf enorm gefrustreerd omdat ze wilde kruipen maar dit lukte nog niet, ze kon alleen maar in zn achteruit over de grond schuiven. Ze kon nergens bij wat ze wilde hebben, kon zichzelf slecht vermaken. Was alleen even blij als ik ernaast ging zitten op de grond en ze zich een beetje aan mij op kon trekken. En we hebben heeeeeel veel gewandeld en veel naar buiten geweest. 
Ik weet niet hoe ver jouw kindje is in de ontwikkeling, maar herken je dit misschien?
Toen mijn dochter kon kruipen ging het een stuk beter. Ik vond deze periode echt heel zwaar! Blij dat het voorbij is!

Herkenbaar!
mijn dochter was van 8 tot 10 maanden niet te genieten, ik vond het een ontzettende zware tijd. Achteraf zat ze in in sprong, tanden en haar slaapritme overdag veranderde. Op dat moment had ik dat gewoon niet door. 
Normaal gesproken sliep ze van half 10 tot 11 uur en smiddags van 13.00 tot 15.30. Na die pittige periode sliep ze van half 12 tot 14.00 uur. 
Misschien heeft het daarmee te maken?

Terug
Bovenaan