<p>Hoihoi, </p><p>Even een vraagje hoop dat jullie wat tips hebben. <br />mijn zoontje van bijna 9 maanden slaapt overdag echt super goed in zijn eigen bedje. Leg hem in bed en hoor hem niet meer valt rustig in slaap wordt wel vaak huilend wakker na een uurtje/anderhalf uur. Maar we doen het 2-3-4 ritme en dat doet hij heel goed. <br />Maar op het moment dat we hem in de avond in bed leggen is het gillen. En dan niet gewoon normaal huilen maar het begint met gillen. Laat hem heeeeeel soms even gaan maar hij gaat al snel over naar overstuur huilen en dan ga ik hem gelijk troosten. Soms probeer ik hem in zijn bed te laten liggen speentje geven niet aan kijken enzo maar dit werkt niet. Pas als ik hem optil wordt hij een beetje rustiger. Hij valt gewoon niet zonder mij in slaap. En als hij dan in zijn eigen bed slaapt is het na 3 kwartier weer het zelfde verhaal. <br />hij slaapt dan ook eigenlijk alleen maar de hele nacht door bij mij in bed. ( ik weet dat het gevaarlijk is maar doe dit op een zo veilig mogelijke manier). <br />hebben jullie misschien tips hoe ik hem in zijn eigen bedje kan laten slapen?? Dit is trouwens al zo’n 2 maanden zo ongeveer! <br /><br /></p>