Baby 9 maanden vroeg wakker

<p>Hi meiden,</p><p>Ik had even een vraagje; hebben jullie tips voor mijn baby van 9 maanden die elke ochtend rond 6 uur wakker wordt? Ze gaat meestal rond 19:00 uur slapen. Ik vroeg mezelf af of het normaal is dat ze zo vroeg wakker is of dat je daar iets kunt doen? <br />Overdag doet ze al 2 dutjes.</p><p>Thankssss!</p>

Als ik je verhaal zo lees slaapt hij best goed. Mijn baby is ook 9 maanden oud en slaapt meestal van 19:30-07:00. Tussen 6-7 uur ochtend vind ik zelf normaal.

Wat een goede slaper heb je! Het is eerder uitzondering dan regel dat kinderen tot 8 uur slapen. Hier is het ook altijd tussen 5 en 7 dag. Vanaf dat hij geen nachtvoeding meer had!

Mijn dochter slaapt nu ze een jaar is nog steeds van 19.30 (of later als ze langer wakker ligt en de slaap nog niet vat) tot 5.00-5.30Heb er niks aan kunnen veranderen. Sommige kindjes zijn gewoon vroege vogels. Bij een goede vriendin was het hetzelfde verhaal. Mijn dochter slaapt gewoon maar 10 uur snachts. Maakt niet uit hoe veel of hoe weinig ze overdag slaapt, hoe lang ze wakker is, hoeveel ze eet, hoe laat haar bedtijd is, hoe donker of licht haar kamer is, hoeveel nachtvoeding ik gaf.... het is net een robot. Uiterlijk half 6 staan wij op. We gaan wel vroeg naar bed. 21.30 al. 

Yep, volstrekt normaal!
Onze kleine is 8 maanden en doet overdag ook 2 dutjes. Verder dezelfde tijden voor de nacht zoals jij noemt: van 19.00u tot 6.00u en als we geluk hebben tot 06.30u.
Ik kan er prima mee leven, ze slaapt door (uitzonderingen daargelaten) en hier stellen wij ons op in door ook op tijd naar bed te gaan.

Hier een dochter van 8 maanden die tussen 2 en 3 dutjes zit maar ook graag de dag lekker op tijd begint ;) Ergens tussen 5.30 en 7.00... maakt verder niet uit hoe laat ze erin gaat of hoeveel ze overdag slaapt. Wij hebben minimaal nog wel 2/3 voedingen per nacht trouwens ook! 

Onze kids zijn om 6uur ook wakker.. Helemaal nu het vroeger licht wordt. Tja ik probeer zelf ook op tijd naar bed te gaan en smiddags nog een tukje te doen als zij hun middagslaapje doen.

Terug
Bovenaan