Baby 9 maanden

<p>Hallo Dames,</p><p>vraagje, ik maak me een beetje zorgen om onze dochter van 9 maanden. Ze is heel snel moe en oogt ook moe. Ze eet en drinkt goed en slaapt ook prima. </p><p>Nu ben ik bang dat ik haar tekort doe waardoor dus zo moe is. </p><p>Hoort dit een beetje bij haar leeftijd? Tandjes, sprongetje dat ze daardoor zo vermoeid is?</p>

Hoi,
Onze dochter (ook 9 maanden) slaapt nu met deze warmte ook veel meer dan eerst. Ze oogt ook erg moe maar is ook giga vervelend bijna elke nacht al 2 maanden lang haha.

Zou het daar niet aan liggen?

Het is vast een fase. Rond die leeftijd gaat de ontwikkeling super snel en dat kost veel energie. Mag ik vragen waarom je denkt dat je haar tekort doet? 

Wij zijn ook wat aan het zoeken naar 1 slaapje. De kleine is zo goed als 9 maanden en sliep altijd van 11-13 uur. Daarna smiddags nog van 16-17 waarna hij tegen 19:30 weer naar bed ging.
Echter was hij dan ook vaak nog wel een uur tot 1,5 uur aan het brabbelen etc en sliep hij soms om 20:30. Dat vonden we wel erg laat.
Tegenwoordig is de middagslaap een drama en daarom gaat hij nu naar bed van 11:30-13:30/14:00 en dan na het warme eten (18:30/19:00 uur) naar bed. Dan slaapt hij door tot de volgende ochtend 7/8.
Als hij toch te moe is smiddags dan alsnog even van 16-17 naar bed

Terug
Bovenaan