Baby 9 maanden

<p>Hoi!</p><p>geen ernstig probleem hier maar vooral opzoek naar herkenning. Mijn baby van 9 mnd sliep tot 8 maanden s ochtends tot 8u/half 9, een luxe! Sinds een maand is ze s ochtends steeds rond 7u wakker, zelfs als t donker is op haar kamer. Ze heeft sinds 3 weken tanden, dacht even dat het daar aan lag. Overdag is het twee weken een drama geweest (huilen) om haar te laten slapen, dat gaat nu weer goed. Wie herkent dit? En vooral komt het weer “goed” of mag ik gaan accepteren dat 7u de nieuwe tijd is en ik het tot 8 mnd gewoon erg luxe heb gehad ;).</p>

Bijo ons gaat dat altijd in fase’s. Dan slaapt ze weer een lange periode tot 7.30 en dan komt er soms ineens weer een periode dat ze al om 6.45 wakker is. Die periodes gaan dus gelukkig ook weer voorbij. Momenteel is het elke dan 8.00. Daar geniet ik weer van voor zolang het duurt ?
Jouw dochter zal vast ook wel weer eens langer gaan slapen. 

Voor mij klinkt 7 uur al als een luxe haha.
Maar wellicht de klok die is verzet? Dat het nog in haar biologische ritme zit om dat uur wakker te worden?
hoeveel slaapt ze overdag? Nog evenveel als de maand ervoor? Ze wordt ook ouder en heeft minder slaap nodig, wellicht compenseert ze dat 's ochtends.

het gaat in fases, wij zijn ook niet altijd precies op hetzelfde tijdstip helemaal wakker. Dus het komt en gaat, net als het inslapen, doorslapen en uitslapen blijft hier de 1e jaren verandering in zitten.

Hahah zo herkenbaar!
zoontje had laatst een fase dat hij tot 9:00u sliep! En nu weer 7u!
Niks veranderd, even veel slaap overdag!
Kids leven echt in fases! Kan zo weer anders zijn

7.00 is heeeeel normaal en zelfs luxe voor mij hoor haha. Mijn jongste dochter is 8.5 maand, slaapt sinds 1 week pas door!!!! Ruim 8 maanden moest ik ELKE nacht 2-5x mn bed uit..... 
En dat doorslapen is nu van 22.30-6.30! Maar je wilt niet weten hoe blij ik daarmee ben. Om 6.30 begint meestal de dag. Soms al om 5.45, als we een keer geluk hebben om 7.00.
Accepteer het maar gewoon, 7.00 is echt een heel normale tijd. Er zullen periodes komen dat het ineens weer later is en dan weer eerder. Mijn oudste dochter is nu 2.5 jaar. In haar hele leventje waren periodes dat ze om 5.30 al uitgeslapen in dr bed stond, andere periodes pas om 7.30 (maar veel later is het nooir geweest haha) 
Succes! ;) 

De kleine van mij slaapt ook altijd tot 9 uur. Soms wordt hij eerder wakker maar dan laat ik hem gewoon liggen valt hij meestal weer in slaap. Ook al is die een keer eerder wakker, haal hem er altijd pas tegen negenen uit.  Ik vind het wel erg lekker zo!?  
Hij is nu ook 9 maanden

Haha, geniet er van. Echt. Ik herken wat CvB schrijft: mijn dochter is 8,5 maand en ook ik moet er elke nacht 2 tot 10x uit. Verschillende redenen. Hoe vaak ze ook wakker is in de nacht, ze is in de ochtend nóóit na 7.00 wakker. Nooit..
Dus, geniet van elke goede nacht en ik hoop natuurlijk dat ze straks weer uitslaapt. Maar anders is het (denk ik) heel normaal..

Terug
Bovenaan