Baby 9 mnd huilen bij moeder

<p>Hi mama’s en/of papa’s,</p><p>Onze dochter is ruim 9 maanden (volgende week 10 maanden) en ze is erg veel aan het piepen en huilen de laatste weken. Ze zit nu ook in haar ‘sprongetje’ en het is dus heel normaal. Alleen wat ik gek vind is dat ze dat alleen bij mij doet. Als ik haar naar de oppas breng of bij mijn partner achterlaat is het even huilen maar daarna piept of huilt ze vrijwel niet. Ik ben erg bang dat het aan mij ligt en het maakt me onzeker. Alsof ze het bij mij niet prettig vind oid. Herkennen moeders dit? Heeft dit met verlatingsangst te maken?</p><p>Bedankt alvast!</p>

Wen er vast maar aan? de plek waar ze zich het meest veilig voelen, laten ze het vervelendste gedrag zien? zie het als een compliment. Bij jouw kan ze blijkbaar constant uiten hoe ze zich voelt. Gok dat jij ook het meeste voor dr zorgt?

ja klopt, vooral de eerste 4 maanden zorgde ik eigenlijk non stop voor haar. Nu nog steeds grotendeels. Twee keer per week gaat ze naar de oppas (blijft daar slapen). Bedankt voor je reactie! :)

Wen er idd maar aan,kinderen piepen en klagen altijd 1000x harder bij hun moeder l.
Hier 2 meiden (bijna 3 jaar en 12 maanden) en ze hangen altijd aan mijn been, klagen en zeuren en huilen en alles is mama-mama-mama. Ze kunnen zich ergens anders ook veel beter vermaken dan thuis en zijn zijn hun vader ook veel minder aan het klagen als bij mij. 
T is helaas heel normaal gedrag voor kinderen ;) En Dat maakt je écht mama...

Haha hier hetzelfde hoor. Dochtertje is ook 9,5 maand. Vooral als ze zich niet helemaal lekker voelt. Bij anderen zet ze haar beste beentje voor, maar als ze dan thuis komt .... Ach ik zie het ook maar als een compliment. 

Terug
Bovenaan