Baby 9 mnd wil niet slapen en huilt veel

<p>hallo,</p><p>ik heb een dochtertje van 9 maanden en ze huilt de laatste weken erg veel en snachts is ook voortaan een drama. Eerst als ze wakker werd hoefde we ze maar opnieuw de speen te geven en ze sliep verder. </p><p>Nu word ze vaak krijsend wakker, valt weer even in slaap en word weer krijsend wakker. Ook Tussen ons in leggen werkt niet, dit gaat hetzelfde. </p><p>Ook overdag huilt ze erg veel en is ze erg slecht te troosten. Vaak huilt ze ook als ze bij je zit. </p><p>Ze is ook al een hele tijd verkouden en hiervoor al 2 keer bij de huisarts gezeten maar het is volgens hun gewoon een virusje. </p><p>Mijn zoontje van 2,5 jaar slaapt hierdoor ook veel slechter omdat hij steeds wakker word. </p><p>Herkend iemand toevallig deze symptomen?</p><p>ik heb namelijk het gevoel dat het meer is dan een virusje maar ik kan mijn vinger er niet op leggen..</p><p>Het is niet onze baby zoals we gewend zijn. Wij zitten er een beetje doorheen want we krijgen dus overdag en snachts ook geen rust. </p><p>Iemand herkenning of tips?</p><p>groetjes Linda </p>
 
het kan zijn dat ze in een slaapregressie zit.
het ene kind is hier gevoeliger voor dan de ander.
onze dochter had er niet zo'n last van , maar onze zoon is hier heel gevoelig voor. vermoeiend voor jezelf maar ook zeker voor de kleine.
slaapregressie kan zo ook ineens weer overgaan. 
succes! en veel knuffelen 
 
Als je het niet vertrouwd zou ik toch weer naar de huisarts gaan. Misschien oorontsteking, tandjes oid?  
je kent je kindje het beste en als je je zorgen maakt, zou ik naar de dokter gaan!
 
Ik heb eens opgezocht wat het inhield. Jeetje wat veel herkenning. Ze maakt op het moment inderdaad allemaal mijlpalen door. Zoals bijna zitten. Ze kruipt sinds afgelopen week. Hopelijk is het inderdaad een fase. Bedankt!
 
Terug
Bovenaan