Baby 9 weken ‘s ochtends vroeg wakker

Hi allemaal!
Onze dochter van 9 weken wordt in de ochtend tussen half 6 en 6 uur wakker en dat zouden wij graag iets later willen hebben :)
We geven haar om 19u de laatste fles en dan gaat ze naar bed tussen 19-19.30u. Daarvoor heeft ze nog een laatste dutje rond 18u, waaruit we haar echt wakker moeten maken voor de fles van 19u.
Vervolgens geven we de laatste fles tussen 23-23.30 en daarna laten we haar zelf komen en dat is meestal rond 4u.

Overdag slaapt ze dutjes variërend van 30 min tot aan 2,5 uur. Hier zit nog niet echt een ritme in maar ik houd wakkertijden aan en let op vermoeidheids signalen. Dit gaat steeds beter!

Iemand tips hoe we haar ‘s ochtends iets langer kunnen laten doorslapen? Eerder of later naar bed? Moet ik misschien iets veranderen aan het laatste middag dutje?
Dank jullie!

Bij ons werkte niets… hier ook vanalles geprobeerd maar het enige wat ik als advies kan meegeven is ‘go with the flow’…
Ik ging zelf in de avond maar wat vroeger naar bed.
Hopelijk heeft iemand anders wel de gouden tip voor jullie!

Wij geven haar tussen 9 en 10 de laatste fles, ligt eraan hoelaat ze moe word en de enalaatste fles heeff gehad. Eigenlijk slaapt ze dan altijd door tot 9 uur zonder fles, heel soms een flesje rond 7 en dan slaapt ze daarna verder.

Misschien dus de laatste fles eerder geven en dat ena laatste slaapje dus wat later doen? Dus tussen de flesjes die je nu geeft ongeveer in

Sowieso knap dat je met 9 weken al een soort van schema hebt ? hier ook een dame van die leeftijd maar die slaapt wanneer ze moe is en krijgt een fles als ze honger heeft. Maargoed, ze slaapt gewoon waar ze op dat moment is; wieg kinderwagen box maakt dr niks uit. Ik heb dus niet echt 'slaap tijden' want ze valt gewoon in slaap als ze wil. 

vergeet niet: ze is echt nog heel klein! Zodra je denkt een ritme en schema te hebben gooien ze vaak de boel weer in de war ? clusteren. Ziek. Groeispurt. 'Sprong' (waar ik zelf niet in geloof maar a la)

Super knap hoor jullie ritme! Ik snap de wens en de vraag, enige advies wat ik heb: accepteren. Die van ons sliep met een maand of 16 door tot een uur of 5-6. 
We hebben de meest gekke dingen geprobeerd, helaas werkte niks, ze bepalen zelf. Je hebt een goede slaper of niet haha. Succes!!

Jeetje wat slaapt jullie kindje al goed, wat knap! Ik denk dat je niet zoveel kan doen eigenlijk behalve geduld hebben. Ze knopen op den duur vanzelf dutjes aan elkaar.

Terug
Bovenaan