<p>Hoi dames, </p><p>Ik zit even met mijn handen in mijn haar en weet even niet zo goed wat ik moet doen. Mijn zoontje van 9 weken krijgt kunstvoeding en we gebruiken de dr brown flessen met speen 1. Gister controle gehad bij het cb en de voeding moet verhoogd worden naar 120cc. (Hij heeft dit echt wel nodig aangezien hij flink gegroeid is de afgelopen weken) Alleen had ik al aangeven dat hij hiervoor de flessen vaak al niet leeg dronk en zo 20/30cc kon laten staan.. nu ben ik dus vandaag begonnen met 120 cc en dan om de 4 uur voeden..alleen dit is nu met 3 keer de fles geven totaal niet gelukt.. Hij heeft er sowieso vaak een handje van om soms te 'spelen' met de speen van de fles dan er uit te drinken... Hebben jullie tips? Misschien overstappen op een andere fles of iets dergelijks.. Ik heb al als advies gekregen van het cb om halverwege de fles speen 2 er in te doen maar dit helpt ook niet.. Tussendoor laten boeren ook niet.. Hij valt vaak ook in slaap.. </p><p>Jullie tips zijn welkom!!</p>