baby 9 weken en vreemde ontlasting??

hai haiiiii,

onze knul is alweer 9 weken en heeft sinds ongeveer 2 weken ineens erge last van krampjes,het is zo in 1 keer gekomen!
Zijn onlasting is dun!! Niet waterig al zou je dat wel denken als je hoort hoe hij een scheetje laat het is dan net of het eruit spuit,maar het loopt niet zo zijn pamper uit,wel zit er veel slijm bij,dat slijm zit er al bij vanaf dat hij 3 weken oud was bij.

Voor de krampjes gebruik ik bij elke flesvoeding 1 eetlepel venkelthee en dat help wel.

Maar deze ontlasting is dat niet vreemd???omdat er slijm bij zit?en hoe moet de ontlasting van een baby van 9 weken eruit zien en welke kleur moet het hebben?

groetjessss marianne (mama van Diégo)

Mijn dochter (nu 3 jaar) had van die slijmerige luiers toen ze tanden kreeg.....het is er nog wel erg vroeg voor, maar je hoort soms dat ze al  zo jong tanden krijgen....

Groetjes Yvonne

hai Yvonne,

Maar mijn kleine bink was 2 weken oud toen hij dat slijm bij de ontlasting kreeg.
Dat lijkt mij wel heeeeeeel erg jong voor tandjes,toch

Het is nu een stuk minder geworden sinds ik nu bij de laatse cvoeding een schepje rijstebloem toevoeg.(ik weet het hij is pas 10 weken) maar hij doet het er super op en de ontlasting is een stuk dikker,de slijm is verdwenen.

groetjes mama van diégo

Ja het is echt heel vroeg, maar ik ken een verhaal van een kindje van 3 maanden die als tandjes kreeg, dus waarom dan niet als uitzondering(stel je voor dat je borstvoeding geeft aan zo'n kindje...).....maar fijn dat je de oplossing gevondenhebt!!!

groetjes yvonne

Hoi,

Is hij verkouden (geweest)? Kleine kinderen slikken soms het slijm (snot) wat in hun keel komt door en dat komt dan in de ontlasting. Fijn voor je dat het weer over is.

groetjes,

Desiree

Terug
Bovenaan