<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hallo allemaal,</span> <span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Mijn dochtertje is momenteel 9 weken oud en vanaf begin af aan heeft zij al moeite om in slaap te vallen. Enkele weken terug ben ik begonnen met haar wakker, maar moe in bed te leggen. Dit heeft precies 3 dagen bij ieder slaapje gewerkt en daarna absoluut niet meer. Nu lukt het weer alleen om haar wiegend in slaap te brengen en vervolgens neer te leggen. Ze slaapt dan ca 45 min (1 slaapcyclus) en het lukt haar niet om zelf weer in slaap te vallen. Ik moet haar dan weer in slaap wiegen en slapend in bed leggen. S’nachts sliep zij sinds enkele weken heel goed. Na een badje rond 8 uur en fles viel ze lekker in slaap tot een uur of half 3 en vervolgens tot 7 uur. Echter na haar prikjes vorige week (toeval?) komt ze weer minstens 2 x per nacht en slaapt ze weer moeilijker in.</span> Soms is ze wel 5 uur achter elkaar wakker en dus helemaal oververmoeid. Af en toe valt ze dan wel in slaap in onze armen, maar dit is maar van korte duur en zodra we haar neerleggen is ze weer klaarwakker. wie heeft tips hoe ik haar makkelijk kan laten slapen en zo haar ritme te verbeteren? Ik hou me al zoveel mogelijk aan regelmaat en rust en gebruik een puckababy. Ik vind het vooral zo zielig om te zien hoe graag ze wil slapen, maar niet lukt ps laten huilen is voor mij geen optie (eventje jengelen mag, maar zodra dit overgaat in huilen raakt ze al snel overstuur en dit wil ik echt niet) </p>