<p>Goedemorgen,</p><p>mijn dochtertje is nu 9 weken oud. Ze drinkt goed en groeit ook goed.</p><p>Ze zit nu op 6 flessen, 3 van 120 water en 4 schepjes en 3 flessen van 150 water en 5 schepjes. </p><p>‘s nachts slaapt ze goed, tussen 23.00/24.00 krijgt ze de laatste fles en meestal komt ze dan 5/6 uur later. <br /> <br />Overdag wil ze echter alleen slapen bij mij op de arm, of als ik met de auto weg ben geweest slaapt ze in de auto maar wordt ze thuis vrij snel weer wakker. <br />ook savonds in haar bedje valt ze alleen in slaap als wij ook naar bed gaan. <br /><br />Ik heb haar al geprobeerd in de box te laten slapen, in haar bedje, op haar buik, in de wandelwagen bak. Op de arm i. slaap laten vallen en wegleggen. Naast de box zitten maar overal huilt ze. Ik ben daarnaast ook geen moeder die haar laat huilen. Ik draag haar nu veel in de draagzak maar dit eist z’n tol met mijn rug.</p><p>ik besef me dat ze nog maar 9 weken is en dat ze nog het liefste bij hun moeder zijn. </p><p>Toch ben ik benieuwd naar jullie ervaringen. Vanaf wanneer begonnen jullie toch met in bedje leggen? <br />Ik wil haar zoveel mogelijk rust kunnen bieden en over een paar weken start ze op de opvang en het wegbrengen wordt er niet makkelijker op wanneer je weet dat ze nu alleen nog maar bij mij wil slapen. <br /><br /></p><p>ik weet ergens wel dat het goed komt maar ben toch wat onzeker of ik het wel goed doe. <br /><br /></p><p>Groetjes</p>