Baby 9 weken

<p>Goedemorgen,</p><p>mijn dochtertje is nu 9 weken oud. Ze drinkt goed en groeit ook goed.</p><p>Ze zit nu op 6 flessen, 3 van 120 water en 4 schepjes en 3 flessen van 150 water en 5 schepjes. </p><p>‘s nachts slaapt ze goed, tussen 23.00/24.00 krijgt ze de laatste fles en meestal komt ze dan 5/6 uur later. <br /> <br />Overdag wil ze echter alleen slapen bij mij op de arm, of als ik met de auto weg ben geweest slaapt ze in de auto maar wordt ze thuis vrij snel weer wakker. <br />ook savonds in haar bedje valt ze alleen in slaap als wij ook naar bed gaan. <br /><br />Ik heb haar al geprobeerd in de box te laten slapen, in haar bedje, op haar buik, in de wandelwagen bak. Op de arm i. slaap laten vallen en wegleggen. Naast de box zitten maar overal huilt ze. Ik ben daarnaast ook geen moeder die haar laat huilen. Ik draag haar nu veel in de draagzak maar dit eist z’n tol met mijn rug.</p><p>ik besef me dat ze nog maar 9 weken is en dat ze nog het liefste bij hun moeder zijn. </p><p>Toch ben ik benieuwd naar jullie ervaringen. Vanaf wanneer begonnen jullie toch met in bedje leggen? <br />Ik wil haar zoveel mogelijk rust kunnen bieden en over een paar weken start ze op de opvang en het wegbrengen wordt er niet makkelijker op wanneer je weet dat ze nu alleen nog maar bij mij wil slapen. <br /><br /></p><p>ik weet ergens wel dat het goed komt maar ben toch wat onzeker of ik het wel goed doe. <br /><br /></p><p>Groetjes</p>

Mijn zoontje is nu 10 weken. Ik heb hem vanaf het begin in zijn eigen bedje laten slapen. In het begin wilde hij ook niets anders dan bij mij in de doek. Nu slaapt hij overdag 3 slaapje in zijn bedje. De laatste slaapje wil hij niet en slaapt hij nog steeds bij mij in de doek. Ik heb hem steeds structureel in bed gelegd. Getroost als hik huilt maar niet uit bed halen. En zo steeds totdat hij sliep. Dit kost even energie. Als het echt lang duurde haalde ik hem er wel uit en deed hem in de doek 

Ik herken dit.. Ons zoontje van 8 weken heeft hetzelfde, behalve dan dat het s nachts heel goed gaat.
Ik was begonnen hem overdag in bed te laten slapen, helaas heeft hij nu heel veel slijm in zijn keel. Dus dat hebben we weer stop gezet..

Hee, onze dochter heeft tot 11/12 weken overdag bijna alleen bij mij geslapen. Wel geprobeerd in bedje maar dan sliep ze echt niet. En daarna lukte het ineens. 
Ze wil nu gewoon nog heel graag bij je zijn. Blijven proberen in bedje te leggen, het komt echt vanzelf.

Hier ook een kleintje van 9 weken en slaapt vanaf zijn geboorte in eigen bedje. Het kostte inderdaad wel wat energie maar je krijgt er vrije tijd voor terug. Blijven proberen, af en toe troosten/speentje geven maar soms ook 5 tot 10 minuutjes laten huilen. Zo min mogelijk uit bed halen. 

Ik heb dit ook gehad, dochter van 9 weken. Wilde alleen maar bij ons slapen. Snachts ging het wel in haar eigen bedje. En opeens werd ze naar de fles super onrustig in onze armen. Haar toen eens in bed gelegd en werd ze rustig. Ze slaapt nu alle slaapjes in haar bedje. Geduld hebben, kinderen regelen het zichzelf wel wanneer hun er klaar voor zijn.

Terug
Bovenaan