Baby 9 weken

<b>Hallo mommy's,</b>



Ik heb een dochter van net 9 weken oud en slaapt heel moeilijk in. Overdag slaapt ze nauwelijks en in de nacht ben ik zeker 2 uur met dr bezig om haar in slaap te krijgen. Daarna slaapt ze wel 6 uur door, wordt wakker voor haar voeding en slaapt nog 4 uur door, kortom ze slaapt de hele nacht en ochtend. Maar daarna slaapt ze zo moeilijk of helemaal niet zelfs waardoor ik een huilerig baby heb, de hele dag door. Ze slaapt t liefst in de maxi-cosie, maar dat wil ik liever niet elke dag doen. Zelfs bij mij op schoot wilt ze niet (meer) slapen.

Ik weet niet wat ik moet doen nu. Ik baker haar wel in, maar daarin wilt ze zelf niet slapen. Wat moet ik doen? Haar laten huilen? Of is dit gewoon een fase? Help me please!
 
Mis je niet de signalen toevallig? Mijn dochtertje is nu 11 weken. En sinds eeen week of 4 herken ik haar signalen en slaapt ze gelijk of best snel in haar bed.



Groetjes
 
Al bij de eerste signalen, doe ik haar meteen in bed, maar dan krijst ze en raakt overstuur. Ik kan t niet over mn hart krijgen om haar dan te negeren, vandaar dat laten huilen lastig is.
 
Nee dat begrijp ik. Heb ik ook geprobeerd. Soms dan huilt ze even en daarna speen erin en dan slaapt ze, maar als ze echt krijst en overstuur is laat ik haar ook niet liggen. Heb je het cb al gebeld? Het cb neem ik ook niet altijd serieus meer. Laatst gebeld over voeding. De een van het cb zegt dit en de ander zegt dat
 
Jaa indd. Cb zegt dat ik haar moet laten huilen, een half uur en dan ff moet troosten in bed en dan weer laten huilen, een half uur. Ik heb t wel geprobeert en heb t niet eens 5 min kunnen volhouden, want ze raakte helemaal overstuur. Een speen wilt ze helaas niet. Tis echt heel lastig, want ik heb helemaal geen tijd om te kunnen koken en of opruimen.
 
En als je iets van een doekje heel de dag bij je draagt en daarna bij haar legt? Misschien helpt zon muziekding waar een hartslag geluid in zit.
 
Misschien heeft ze last van de voeding. Bij ons de vierde had ook overdag korte slaapjes. Ik had het gevoel dat de voeding steeds omhoog kwam met liggen . Door de johannesbroodpitmeel stopte dat en sliep hij goed. Soms hebben ze last van voeding, maar spugen ze niet. In de nacht sliep hij ook goed.
 
Terug
Bovenaan