Ik zeg ook: hoogstwaarschijnlijk wordt je kindje niet ziek. Ja, die kans bestaat wel maar is gewoon heel klein!!
En grote kans dat jij ondertussen ook al besmet bent en je kindje ook al, dus apart leven heeft waarschijnlijk al geen nut meer.
Ik werd op donderdag ziek en positief getest, mn man voelde zich dezelfde dag ook niet fit maar testte negatief. Op vrijdag testte hij wel positief. Je woont samen, slaapt samen, zelfs al ga je nu apart leven is de kans al meeeeega groot dat jij ook besmet bent.
Overigens hadden wij zoiets van: dan maar allemaal tegelijk corona, dan hebben we t maar gehad. Maar we hebben het gelukkig mild gehad en waren maar een dag of 3 ziekjes.
En we wonen super klein dus apart wonen van elkaar (met kinderen) was echt onmogelijk, we hebben maar 1 wc en geen extra slaapkamer enzo. Ik wilde dat ook absoluut niet, dan maar allemaal tegelijk corona en in quarantaine. Ik ken genoeg mensen die apart gingen leven en dan kreeg de ander het alsnog een 1 of 2 weken later en zo zaten ze allemaal een maand in quarantaine.... wij hebben het allemaal in 1 week gehad en waren na 10 dagen er allemaal weer vanaf. Beter konden we het niet treffen.