Baby aan het indalen

Hoi,

Ik ben nu 30,3 weken zwanger en had de laatste dagen nogal last van steken onderin mijn buik. Ik weet dat dit kan duiden op het indalen van het kindje, maar vond het nogal vroeg. De verloskundige bevestigde gister dat hij al bezig is met indalen. Ze wist me gelukkig ook te vertellen dat het niet hoeft te betekenen dat hij veel te vroeg zal komen. Dat hoop ik dan maar. Mijn eerste was ook 3 weken vroeger en de tweede maar een paar dagen, maar die daalde ook veel later in en lag ook tot het einde aan toe in een stuit. Dit kindje ligt net als bij mijn eerste al vanaf week 28 met zijn hoofd naar beneden en dat is sinsdien niet meer anders geweest. Heeft hij dezelfde plannen als zijn zus???

Ook erg duizelig de laatste tijd. Mijn bloeddruk was voor mij dan ook erg laag. Normaal heb ik rond de 120/75 en nu was hij 110/55. Moet dus mijn zoutgehalte op peil gaan houden. Lekker dropjes eten, hihi!!

Ik heb al sinds het begin van de zwangerschap het idee dat ik verder ben dan we eigenlijk denken, maar de groei van mijn buik past dan wel weer bij het aantal weken dat nu bekend is. Het zou zomaar kunnen, want deze zwangerschap had nogal een vreemde start en was niet gepland. We zien wel wanneer hij komt, als hij maar gezond is en op gewicht.

Groetjes Paula

Zo dat is snel zeg. Hij heeft er nu al zin in .

Mijn zoon heeft tot 36 weken in stuit gelegen en ging toen pas draaien. Dat was niet echt een prettig moment dus het is lekkerder als ze nu al draaien.
Nu ligt mijn Miepie ook in stuit. Voel die spriet beentjes nog lekker aan de onderkant schoppen. Hopelijk draait zij wat eerder.

he bij mij begon hij al met indalen op 27 weken... we hadden toen een extra echo... dus deze heeft er ook al zin in haaha.....

maar geloof niet dat het kwaad kan of wel?

hey

dat is grappig ik ben nu 31 weken ja hoor eigenlijk bij de augustus forum maar goed het kan net zo goed september worden. maar ik ben gister bij de verloskundige geweest en de mijne was ook al aan het indalen dit is voor ons de eerste dus we hadden ook zoiets van ooo zal het dan ook eerder komen.

groetjes

Hoi,

Volgens mijn verloskundige zegt het niets over het tijdstip van bevallen. Het kan net zo goed ook later dan de uitgerekende datum komen. Wel een lekker idee, dat als het ingedaald is, dat ze dan niet meer ineens in een stuit kunnen draaien en dat als het zover is en de vliezen breken dat je niet perse hoeft te gaan liggen.

Ach meiden, we zien wel wanneer ze komen, als ze maar niet veel te vroeg komen!

Groetjes Paula
30,5 weken

hoi

ff een reactie van een oktober mama,
mijn kindjes zaten ook al erg vroeg ingedaal, de 1e rond 34 weken en de 2e al helemaal met 32 weken! maar kan je zeggen dat ze beide na de 40 weken geboren zijn!
onze oudste had wel een plat neusje bij dr geboorte maar dat trok zo weer bij!
het hoeft dus absoluut geen teken te zijn dat de kleine eerder komt!

Liefs Jenny (25weken& 4dagen zwanger van 3e kindje)

Terug
Bovenaan