Baby aan (klein!) speelgoed van zijn broer

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier, heb vaak mee gelezen maar heb nu een vraag waar ik niet een twee drie een antwoord op kan vinden. Ik hoop dat de ervaren mamas en of papas mij een handje kunnen helpen


Mijn zoon van 3,5 jaar speelt op het moment heel veel met klein speelgoed, poppetjes in houten treintjes, boompjes, kortom allerlei gevaarlijke dingen voor mijn baby van 9 maanden die alles in zijn mond stopt.
Nu was het eerder geen probleem want hij kroop door huis en mijn zoon speelt op de salontafel. Maar nu gaat meneertje op Zijn bips zitten en trekt zich op aan tafel. Dus kan hij bij het speelgoed van zijn grote broer.

Ik weet gewoon even niet wat ik moet. Moet ik mijn oudste aan de keukentafel laten spelen? Moet ik mijn baby in de box laten? Ik vind het zo zonde, want hij tijgert door het hele huis, hij heeft het zo naar zn zin!
Ik let zowieso op dat broer niets op de grond gooit maar af en toe ging ik wel gewoon even naar de wc enzo als ze beide op de grond zaten. Ik heb nu het gevoel dat ik er constand bovenop moet zitten omdat hij erbij kan. Ik kan bij wijze van niet even naar de keuken lopen om een keukenrol te pakken voor de snottebellen ?

Misschien hebben jullie tips voor mij
 
Ik zou idd dan voortaan aan de keukentafel spelen. Je kunt met de oudste afspreken dat hij goed op zijn spullen let. Vooral als je even naar de wc moet. Een paar minuten moet wel lukken zonder problemen.
 
Ik zet onze kleine man altijd even in zijn loopauto als ik naar wc/keuken moet. Dan kan hij vrij rondlopen, maar tegelijkertijd zorgen die enorme bumpers ervoor dat hij met zijn handjes van tafel blijft en zich nergens anders pijn aan kan doen. 
 
 
Terug
Bovenaan