<p>we hebben een prachtig meisje! Met 4 week kreeg ze alleen last van baby acne, nu is ze 8 week en is dat al aardig weg en een gladder koppie. Nu heeft ze alleen een droog gezichtje en zelfs wat berg in haar wenkbrauw en haar haargrens.</p><p>vanmorgen wat olie van naïf op haar haargrens gesmeerd en dat ingemaseerd en daarna afgespoeld in bad (ze gaat niet elke dag in bad) Nu is dat gedeelte wat rood... had er misschien af moeten blijven, maar ik dacht: gelijk aanpakken die handel! En wat wat onderzoek al op internet gehad dat je het makkelijk kon verwijderen. En het was maar een klein gedeelte dus ik wou het proberen. </p><p>Voel me nu schuldig nu dat wat rood ziet?</p><p>(Ze heeft ook wat witte schilfers in haar haar, maar die laat ik mooi zitten.)</p><p>Ook is haar huidje na de acne droog, en smeer dat dagelijks in met de naïf nurturing cream, dit helpt wel en haar huid word er minder droog van.</p><p>het is alleen haar gezicht, rest van haar lijf is heerlijk zacht en glad.</p><p>Herkent iemand dit? Heeft ze een extreem gevoelig gezichtje? (Kunnen jullie ook niet weten natuurlijk...) Of komt het van de acne en gaat het vanzelf beter? </p><p>hopelijk word het straks geen eczeem... was zo blij dat de acne eindelijk weg ging en nu heeft ze dit weer.. ? </p>