Baby acuut overgeven snachts

<p>Hi allemaal,</p><p>savonds voor het slapen gaan kijk ik altijd even extra bij mn dochter. En ze was flink aan het overgeven. Nu enkele uren later 3x overgegeven. Zomaar ineens of gepaard na een hoestbui en slijm opgeven. Ze is nu 6,5 maand. Zou het een virusje zijn of een tand? Geen koorts of diaree. </p><p>Ik blijf het in de gaten houden. Ze ligt nu bij mij op de kamer maar ben even benieuwd. Heb dit niet eerder meegemaakt zo heftig overgeven. </p><p>Groetjes van een bezorgde mama</p>

Hey,
Zelf heb ik ook een soortgelijke topic geopend gisteren. Mijn  dochtertje van 10 maanden heeft ook vannacht 3x overgegeven nadat het al een paar nachten rustig was..Ze heeft wel doorkomende tanden en kiezen. Vraag was ook of er meerdere hier ervaeing mee hadden. Hoe voelt ze zich verder overdag? Kwijlt ze veel en stopt ze van alles in haar mondje om op te kauwen? 
Groetjes, 
Karo

O wat naar!

Hadden mijn baby's ook heel vaak als ze getroffen werden door een virus. 
Ik lag er snachts ook altijd naast in hun kamertje omdat ik het zo eng vond altijd. 

Beterschapjes voor de kleine! 

O wat naar!

Hadden mijn baby's ook heel vaak als ze getroffen werden door een virus. 
Ik lag er snachts ook altijd naast in hun kamertje omdat ik het zo eng vond altijd. 

Beterschapjes voor de kleine! 

Hi Karo & Lovemykidz, 
Bedankt voor de reacties.
Ik zag je topic staan Karo maar toen ik het las snachts nog zonder reacties. Mn dochter heeft wat verhoging, blijft hangen op 38 graden. Verder drinkt ze goed en de luier inhoud is ook goed. Ze is wat jengelig maar verder heel actief. 
Ben benieuwd Karo, zien we ineens een tand haha! Mijn kindje heeft nog geen tandjes. Spannend.. 
Weten jullie of ze morgen zo wel naar de opvang mag? Geen ervaring mee. 
Fijne zondag 

Oh en ja! Er zijn periodes dat ze tijdens een hapje haar vingers in dr mond doet. Of soort van op haar speen bijt of op knuffels sabbelt. Bijtring kijkt ze gek van op. Kwijlen verschilt erg. Komt in fases 

Hi beiden,
Mijn dochter gaat morgen naar de opvang. Volgens mij mag die van jou ook gaan. Bij ons is het vanaf 38 graden dat ze weigeren.
Het vreemde is dat het bij ons alleen met avond eten is. Overdag heeft ze wel wat minder gegeten en meer geslapen. Logisch ook. Hoe is jouw dag verlopen Dulce  Maria? 
Ik hoop dat het de kies is..dan is alles verklaarbaar. Wat jij beschrijft had mijn dochtertje ook in fases. Elke keer dacht ik: nu moet er een tandje komen. Die kwam toen met 8 maanden..
Hoop dat ze snel opknappen. Voel me dan ook zo machteloos en je vindt nergens herkenning.

Groetjes,
Karo

Ha onvoorspelbaar eh! Hier ook zo een soortgelijke dag. Gelukkig niet meer gespuugd. Afwachten wat de nacht brengt. 
Beterschap en groetjes 

Terug
Bovenaan