baby af!

Even een update van Erik, gisteren met hem naar het gezondheidscentrum geweest voor zijn 6 maand prikken. Ook meteen gewogen.....Meneer is baby af met zijn ruim 10 kilo!!!!! Moest er wel om lachen, Canadezen hebben zo ie zo al het idee dat Nederlanders veel groter zijn en als ze Erik zien schrikken ze helemaal!
Prikken gingen ook prima, niet eens gehuild, alleen jammer dat ie er vandaag wel wat last van heeft maar goed.

Groetjes

ZO!!!! 6 maanden en ruim 10 kilo!!
Da's inderdaad flink en groot! Ik hou er wel van hoor, een lekkere flinke baby, met van die mooie bolle wangetjes...of heeft ie dat niet?
Over een paar weekjes moeten wij met Charlotte voor de 6 maanden controle. Ik ben benieuwd wat ze dan weegt. Is nu echt alweer lang geleden. Ze komt er meestal precies gemiddeld uit.

Groetjes Babybelle

lekkere gezonde Hollandse jongen haha!
Maar wel helemaal in verhouding toch?

Ik was vandaag met Shira naar het CB en dat is echt een klein meiske. Nu 3 maanden en 5420 gram en 58 cm...niet helemaal te vergelijken met Erik haha

groetjes Tamar

Canadezen zijn gemiddeld misschien ietsje kleiner maar valt wel mee. Alleen wonen er hier in de buurt een paar andere Nederlanders die wel allemaal erg groot zijn dus dan valt het wel op.

Groetjes

Hee Alberdien,

Dat is inderdaad een flinkert zeg!
Tim was met 4,5 maand 6740 gram en 63 cm. Kan me niet voorstellen dat hij in 1,5 maand 3 kilo zal aankomen, haha!
Maar als ie maar tevreden is, dan is het goed!

Groetjes,
Maike

Terug
Bovenaan