Baby al gevoeld?????

He meiden,

Ik ben even benieuwd wie van jullie de baby al hebben gevoeld, of gedacht hebben het te voelen?

Ik voelde mijn 2e kindje al met 17 weken en deze voelde ik alweer eerder, misschien ook omdat je weet wat je moet voelen, bij een 1e is dat toch moeilijker.

Maar ondanks dat het mijn 3e is, was het toch weer heeeeel bijzonder om het kleine mensje te voelen!

Groetjes Wendy
(mama van Noah en Danio en 17 weken zwanger van nummertje 3)

Hoi,

Ik heb sinds een paar dagen dat ik af en toe wat voel (ben nu 15 weken en 4dagen) Bij de vorige zwangerschap voelde ik het ook al met week of 17-18

groetjes Maris

Ik heb ook dat heerlijke getrappel al een tijdje! Vanaf 14,5 weken.
Joris voelde ik met 15 weken schoppen. Het voelt nu trouwens wel anders omdat de placenta ervoor ligt. Voel meer gewoel ipv geschop. Maar verwacht dat de keiharde trappen wel weer terugkomen!

Groetjes

hoi ik voel de baby ook al een paar weken 5 ofzo al en elke avond als ik op bed ga wordt ze wakker en begint ze ook en s'morgens ook.   t is mijn 4 dus ik was er wel op bedacht wanneer ik wat voelen zou.

Ja, heel bijzonder, bij 17 weken voelde mijn vriend het ook als hij zijn hand op mijn buik neer had gelegd. Ik voel het echt bijna de hele dag door, zou het ooit slapen? Of botst het dan toevallig?

Ik voelde de baby met 15,5 weken al schoppen! Dit is wel mijn tweede zwangerschap. De eerste keer was volgens mij met een week of 18/19.
Ik ben vandaag precies 16 weken en tijdens de doptone-onderzoek was het ook duidelijk hoorbaar dat die kleine erg veel aan het schoppen is.

Ik voelde de kleine al met de 14/15 weken friemelen in m'n buik, maar sinds vandaag voel ik het érg duidelijk. Dus duidelijk de handjes en voetjes tegen de binnenkant van m'n buik,.. wat is dat heerlijk!!!

Zucht...

Esmé mv Kay

(18 wk zwanger)

Hallo,

Ik voelde de kleine sinds een week... (bij 19 weken...) Heb nooit plopjes of hoe mensen het ook omschrijven gevoeld... Voelde het gelijk heel sterk, vooral als ik rustig op de bank zit, laat de kleine me niet met rust!!!! Maar ik moet zeggen dat het een heerlijk gevoel is!!!!!!

Liefs Laura

Terug
Bovenaan