baby al ingedaald

Gisteren was ik bij de verloskundige, na wat voelen aan mijn buik voelde ze dat ons kindje al is ingedaald. (Ik ben morgen 31 weken zwanger.)
Gelukkig netjes met zijn hoofd naar beneden.
Ze vertelde me dat dat helemaal niet zegt over of hij eerder geboren zal worden maar ik ben er goed van geschrokken. Normaal hoor je dat een kindje 2 tot 4 weken voor de geboorte indaalt.
Weet iemand hier meer over of heeft iemand dit ook meegemaakt?

Groetjes een overbezorgde moeder haha

hoi ik wou je even geruststellen,mijn colega die net bevallen is van een zoon naar een zwangerschapsduur van 40 week en 5 dagen had het zelfde haar baby was ook al ingedaald met 31 week,maar zoals je nu leest heeft ze het nog goed volgehouden en de baby is helemaal gezond.dus probeer je niet al te druk te maken en maak je je druk, uit dit naar je verloskundige zij of hij zal je nog beter kunnen geruststellen.rustig aan en het komt vast wel allemaal goed groetjes patries.p.s ben trouwens ook morgen 31 week zwanger.

Mijn kindje is met 29 weken al ingedaald. Nu ben ik 31 weken zwanger en gelukkig zit het kindje nog veilig bij me. Ik hoorde dat alleen indaling inderdaad niet veel zegt over of een kindje te vroeg gaat komen of niet. Ik heb er zelf wat andere pech bij. Door voorweeën is bij mij de baarmoedermond al zacht en iets open. En daardoor moet ik het heel erg rustig aan doen, veel rusten. Dan is die te vroege indaling wel weer vervelend, omdat de druk er op dan groter is. Maar als jij dat niet hebt moet je je maar geen zorgen maken hoor. En bij twijfel altijd even navragen aan de huisarts of verloskundige. Die kan altijd bij een controle even controleren of alles nog goed is.

Hoi,

Prbeer een beetje meer vertrouwen te hebben in je verloskundige.
Als zij zegt dat het geen kwaad kan, dan zal dat zo zijn!
Geloof me, die nemen echt gene risico;s....

Groetjes, Janneke

Zeker als het een 1e kindje is, dan kan indalen al best vroeg gebeuren, zonder dat het iets over tijdstip bevalling zegt, volgens mij. Mijn schoonzusje had ingedaalde baby bij 33 weken en die is vrolijk tot 41 wkn blijven zitten...

Hoiiiiiiiiiiiii...

Nou ik zou me zeker niet ongerust maken. Mijn zoon (vorig jaar december geboren) was ook met 31 weken ingedaald, maar 2 weken later na een volgende controle, bleek hij niet meer ingedaald te zijn. Ik denk dat je eerder blij mag zijn, dat bij jou de baby alvast op de juiste plaats zit, en dat de kans wat kleiner is, dat het geen stuitbevalling gaat worden. Trouwens, mijn zoon bleek, na het breken van de vliezen (twee weken te vroeg) nogsteeds niet ingedaald te zijn... toen de verloskundige zei dat ik me even moest douchen en daarna zou ze weer controleren, bleek hij wel ineens ingedaald te zijn.

Ach dat indalen zegt niet zo veel. Ik wens je nog een fijne zwangerschap toe!

Liefs José

Hoi,
Nou ik ben gisteren naar de VK geweest en inderdaad , de baby is ook bij mij al ingedaald. Vandaar die harde buiken en voorweeen. Hopelijk zakt hij niet verder en wacht hij/zij nog even totdat het een beetje spek op het lichaampje zit (haha)

Groetjes Therablondi

Hallo..   Ik ben vanmiddag naar vk geweest en ook bij mij is het kindje al ingedaald, vandaar ook bij mij al die 'weeen '     .   nu maar hopen dat hij/zij het daar nog even uithoud , want inderdaad iets meer spek mag nog wel..

groetjes suuz   nu 32wk6dg

Terug
Bovenaan