baby al ingedaald

hallo allemaal,

ik ben vandaag naar de vk geweest. nu blijkt dat de beeb al is ingedaald, ik ben nu 30 wkn en 6 dgn.en volgens mij is dit erg vroeg de vk zei dat ik me er geen zorgen moet maken, maar dat doe ik wel. Komt de beeb nu ook te vroeg en moeten we ons nu al op een bevalling voorbereiden? Heeft iemand ier ervaing mee en kan iemand mij hier in gerust stellen?

groeten umbra

Hallo Umbra,
Ik heb er geen ervaring mee, maar heb wel al van andere vrouwen in mijn omgeving gehoord dat zij ook (veel) eerder dan ze dachten te horen kregen dat de baby al was ingedaald. Twee van hun hebben de 40+ weken gehaald hiermee. Ze konden alleen wat minder dan eerst zoals bijvoorbeeld fietsen, omdat de baby dan in de weg zat.
Volgens mij hoef je je hier geen zorgen om te maken.
Groet tamara

idd geen zorgen bij mijn is de beeb al met 25wk ingedaald ben nu bijna 33 wk al mijn kinderen waren zo vroeg ingedaald je hebt idd wel veel last met fietsen en zo och liggen ze vast klaar moet je maar denken

idd geen zorgen bij mijn is de beeb al met 25wk ingedaald ben nu bijna 33 wk al mijn kinderen waren zo vroeg ingedaald je hebt idd wel veel last met fietsen en zo och liggen ze vast klaar moet je maar denken

Mijn dochter lag al met 20 weken in de startpositie en was met 24 weken al ingedaald. Ze is met 38+3w gekomen, dat valt toch best mee?
De tweede is heel andere mening. Elke keer als ze goed ligt en ik indalingsweeen heb, dan bokst ze zich zo snel mogelijk weer uit positie.

Mijn dochter lag al met 20 weken in de startpositie en was met 24 weken al ingedaald. Ze is met 38+3w gekomen, dat valt toch best mee?
De tweede is heel andere mening. Elke keer als ze goed ligt en ik indalingsweeen heb, dan bokst ze zich zo snel mogelijk weer uit positie.

mijn dochtertje lag ook met 30 weken ingedaald.
maar kwam er later weer uit hahahaha.
met 34 weken lag ze goed ingedaald, en kwam er niet meer uit.
ze is keurig netjes 5 kwartier!!! voor de uitgerekende datum geboren.
maak je niet druk hoor. gaat helemaal goed komen.
zoals je nu ziet, ben je dus echt niet de enige.

deze uk ligt nog niet ingedaald. vaak ligt ze zelfs in een stuit. ben nu 34 weken.
daar maak ik me wel een beetje zorgen om.
waarom?? ben als de dood voor een keizersnede hahaha.
jouw ukkie ligt al ingedaald, is alleen maar een goed teken! maar wilt nog niet zeggen dat hij/zij nu al komt hoor.

geniet van de laatste weekjes.

liefs, do

mijn dochtertje lag ook met 30 weken ingedaald.
maar kwam er later weer uit hahahaha.
met 34 weken lag ze goed ingedaald, en kwam er niet meer uit.
ze is keurig netjes 5 kwartier!!! voor de uitgerekende datum geboren.
maak je niet druk hoor. gaat helemaal goed komen.
zoals je nu ziet, ben je dus echt niet de enige.

deze uk ligt nog niet ingedaald. vaak ligt ze zelfs in een stuit. ben nu 34 weken.
daar maak ik me wel een beetje zorgen om.
waarom?? ben als de dood voor een keizersnede hahaha.
jouw ukkie ligt al ingedaald, is alleen maar een goed teken! maar wilt nog niet zeggen dat hij/zij nu al komt hoor.

geniet van de laatste weekjes.

liefs, do

Terug
Bovenaan