baby al ingedaald

Hi allemaal,

Ik was gisteren op controle bij de gyn en zij vertelde me dat de kleine man al 'vast' ligt en dus al ingedaald is. Ik schrok in eerste instantie omdat ik pas 29 weken ben, maar volgens haar kan dat prima en kan het geen kwaad. Ik dacht alleen altijd dat dat pas einde zwangerschap was. Ach hij zal de ruimte nodig hebben :)

Groetjes!

het gebeurt normaal idd in de laatste weken, vaak vanaf week 35 dacht ik zo

ach ja je kleine man is gewoon alvast op tijd gestart

maakt ja niets uit en zegt nog niks over wanneer hij echt komt hoor

mara was ook op tijd ingedaald en kwam pas in de 41e week

deze kleine uk is nog niet ingedaald, blij toe want ik heb al bekkeninstabiliteit en dat hoofdje beneden voelt niet altijd even fijn

Mijn dochter was ook vroeg met indalen...mat 30 weken zat ze al ''vast''. Afgelopen weekend had ik het idee dat deze kleine ook al een stuk gezakt is en had ik steken onderin die ik toen ook had. Denk dat bij de volgende controle ze wel zal zeggen dat deze kleine ook al diep ligt. Het kan wel een nadeel hebben dat ze zo vroeg indalen..ten eerste dat je al snel het gevoel hebt dat je met een bal tussen je benen loopt haha, en dat de kleine straks een grote kans heeft op een voorkeurshouding. Dit had mijn dochter ook, gewoon omdat ze 10 weken in dezelfde houding heeft gelegen. Maar alles beter dan een stuitligging nietwaar?!

Liefs ciomama

mn jongste was ook met 30 weken al ingedaald.
hoe ze het heeft gedaan weet ik niet maar mevrouw presteerde het om met 37 weken uit mn bekken te gaan en in volledige stuit te gaan liggen!!!
dat werd een draaipoging die gelukkig slaagde.
hopelijk blijft jouw kleintje lekker liggen zoals hij nu ligt! weer een zorg minder toch :D

liefs, do

Terug
Bovenaan