Baby al paar dagen niet gevoeld

Hallo,

Even een vraagje.. voel sinds ongeveer 19 weken de baby schoppen. Ben vandaag 23+5 weken zwanger, maar heb de baby nu vanaf donderdag al niet meer gevoeld..

Woensdag nog voor controle geweest en toen kloppend hartje gehoord en ook ons kindje nog op de echo gezien, alles was goed!

Maar is het normaal dat je de baby soms paar dagen niet voelt? :-( Iemand ervaring hiermee?

Alvast bedankt!

Ik zou bellen met mijn verloskundige. Het hoeft niets te betekenen, maar je bent ongerust en mijn ervaring is dat ze het dan echt niet erg vinden dat je belt. Liever een aantal keer te vaak, dan een keer te weinig!

Succes!

Bedankt voor je reactie. Heb inderdaad de verloskundige gebeld (ik moest meteen huilen aan de telefoon natuurlijk, die hormonen ook altijd....). Maar mocht gelijk langskomen in de praktijk en ze heeft de echo er op gezet. Hartje klopt en alles ziet er goed uit! Wat een opluchting zeg!! Baby ligt nu alleen helemaal opgevouwen en is anders gaan liggen, waardoor ik het nu waarschijnlijk niet voel bewegen. Op de echo was de baby heel actief gelukkig.

Pff ben zo opgelucht. Ben niet een die snel belt.. maar toch heel blij dat ik het toch gedaan heb.

Bedankt!

Terug
Bovenaan