baby al voelen naar 12 weken

hoi ik zal me even voorstellen ben chantal   32 jaar heb een zoontje bryan 2.5 jaar en ben nu zwanger van mijn tweede kindje heelijk is dat   nu heb ik een vraagje wie van jullie die ook zwanger zijn   voel de baby al heel vroeg ik ben er erg benieuwd naar ik weet zeker dat ik hem voel iedere keer luchtbellen en voel iets wegglippen net alsof hij van rechts naar links toe zwemt klinkt mischien raar omdat ik nu 13 weken ben en echt al volede met 11 12 weken  maar ik heb dat gevoel echt wel en jullie  ?  groetjes chantal

Hallo Chantal,

Ook ik voelde mijn 2e kindje ook al vanaf 12 weken. De vk zei, dat dit niet mogelijk was. Maar ik herkende het gevoel, ben vrij snel na de 1e weer zwanger geworden. De plopjes werden in de loop van de tijd steeds duidelijker, het was echt mijn baby.

Mijn 2e kindje was in de buik ook heel erg druk, misschien herken je dat in de loop van je zwangerschap ook wel.

Geniet ervan.

hoi dacht jij niet in het begin begin ik gek te worden   iedereen verklaard me voor gek gelukkig jij voelt het dus ook     he als je zin hebt in te chetten dan is mijn hotmail
daisy_cheeta@hotmail.com lijkt me kij leuk   groetjes

hoi,

ook ik voelde mijn 2de vrij snel met 11 weken. herkende het meteen was echt over duidelijk en zeker geen op spelerige darmpjes ;-).
ik ben van me zelf vrij tenger ik denk ook dat 1 van de redenen is dat ik het vrij vroeg voelde. en omdat het mijn 2de zwschap was, was het gevoel zeer snel herkenbaar.

gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er lekker van

Nee hoor, ik voelde de kleine ook al heel snel. Omdat dit mijn eerste is met 15 weken, wat ook al extreem vroeg schijnt te zijn voor een eerste zwangerschap. Bijna iedereen had zoiets van 'dat kan helemaal niet '. Maar zeker omdat dit voor jou niet de eerste is en je weet hoe het voelt, kan het heel goed hoor!

Groetjes, Marisa

Hallo meiden,

Ik durf het haast niet te vertellen, maarrem....  ik voelde echt al wat vanaf 10 weken, echt waar!!!! Ik kan het inderdaad goed omschrijven alsof het luchtbelletjes zijn.
Zal dan misschien volgens de boekjes en de vk niet kunnen, maarrem....ik weet het zeker!!! Super he.....
Succes met voelen allemaal.

Marlo

Terug
Bovenaan