<p>Hoi allemaal,</p><p>Onze zoon is nu 12 dagen oud en sliep overdag vaak in zijn nestje in de box in de woonkamer. In de nacht was het de bedoeling dat hij bij ons op de kamer zou slapen in zijn eigen wiegje.</p><p>Ik merkte al vrij snel dat ik daardoor zelf niet goed sliep omdat ik van elk kuchje wakker word en automatisch erg rustig doe omdat ik bang ben dat ik hem wakker maak. We hebben hem daarom vrij snel in de nacht in zijn wiegje op zijn eigen kamer gezet. Hij slaapt hier prima en lijkt het niet erg te vinden (kamer is naast onze).</p><p>Overdag ging het slapen in de box moeizamer. Hij viel vrij moeilijk in slaap door alle geluiden en zelf loop ik automatisch weer op mijn tenen omdat ik bang ben dat hij wakker wordt.</p><p>Sinds 2/3 dagen leg ik hem ook overdag op zijn eigen kamer. Gordijn uiteraard niet helemaal dicht zodat het nog wel wat licht is op zijn kamer. Hij valt sneller in slaap en slaapt zo 2/3 uur door. Ligt soms een poosje met zijn ogen open maar valt vanzelf in slaap.</p><p>Ik voel me hier helaas wel erg schuldig om. Het is nog zo'n kleintje en ik zie hem nu zo weinig en ben bang dat het niet goed voor hem is.</p><p>Herkent iemand dit?</p>