Baby alleen rustig als je met box blijft rijden

<p>Hallo,</p><p>Onze baby is dik 4 maanden (bijna 5) en de laatste weken wordt hij steeds drukker. </p><p>Als we niet met hem spelen/voeden/verzorgen dan ligt hij gewoon overdag in zijn baby box omringt met speeltjes. Echter hij is dan alleen stil te krijgen als je met die baby box op en neer blijft rijden. </p><p>Staat ie stil dan begint het huilen; maar geen idee waarom.<br />Hij is helemaal gezond, en krijgt alles wat ie nodig heeft. Zelfs de groentehapjes vind ie heerlijk, dus komt niks te kort.</p><p>Help! Wat is hieraan te doen? We kunnen onmogelijk de hele dag die verrijdbare box op en neer door de kamer gaan rijden</p>

Klopt, maar hij is nu al vrij zwaar. Voor mij wellicht geen probleem, maar mijn vrouw is met hem overdag; en voor haar iets te veel gewicht als dat de hele tijd eraan bungelt.

Ons zoontje van 5 maanden ligt sinds een paar weekjes op een boxkleed op de vloer afgewisseld met de box maar dat steeds minder. Op de vloer heeft hij veel meer overview en kan hij mama en papa een beetje volgen. Misschien wil jullie kindje ook wat meer zien en is het het uitproberen waard?

Hier hetzelfde gehad. De box lijkt hij (19 weekjes) niet leuk meer te vinden, maar op de grond op zijn speelkleed wel. Daar kunnen we hem neerleggen en hij vermaakt zich daar super. In de wipwap stoel vindt hij ook erg leuk. 

Ik denk dat hij vooral aandacht wilt inderdaad. Dus wissel af met lokaties waar je hem laat spelen. Of leg hem op een borstvoedingskussen voor je en speel met hem dingen als kiekeboe, speeltjes aangeven etc

Terug
Bovenaan