Baby's wil is wet. RTL 4 programma

Hoi mama's,

Gisteren avond was het programma Baby's wil is wet op RTL4 te zien.

Ik heb echt met open mond gekeken, geweldig wat die man (Derek) kan.
Ik heb zelf wel geweten dat je baby je gevoelens en gemoedstoestand kan waarnemen, maar dat ze echt al je zorgen en verleden weten is echt appart.

Wat vinden jullie van dit programma   en zouden jullie wel eens een reading met deze man willen?

Liefs denise
 
Ik vond het ook erg leuk om te zien! Normaal slaap ik al tegen die tijd (probeer nog steeds in het ritme te komen) maar voor dit programma ben ik wakker gebleven.
Erg bijzonder vond ik het, maar ik zou zelf niet voor een reading gaan. Ik heb (gelukkig) geen problemen met onze kleine.
Zou jij wel gaan?


 
ik heb al eerdere programma's van hem gezien.
Geweldig he hoe hij zijn werk doet en wat ie allemaal van die kids weet.
Ik geloof dat ik er maar niet heen ga  wie weet wat die kids van mij allemaal vertellen.
Maar ik ga de programma's zeker volgen ik vind het erg interessant.
groeten Martine
 
Ik heb gelukkig ook geen problemen dus daarom hoef ik geen reading, maar misschien is het wel fijn om tehoren wat Tymo wel/ niet leuk vind en of hij het naar zijn zin heeft. En vooral of hij lekker in zijn vel zit.

Maar ik ga zeker proberen om geen aflevering te missen, misschien leer ik er nog wat van

liefs denise
 
Hoi,
Ook ik heb met veel verbazing zitten kijken. Ik was er eigenlijk altijd erg sceptisch over en had er ook nog nooit naar gekeken, maar ik geloof er nu wel in hoor.
Oké bij sommige dingen had ik mijn twijfels, maar toch.
Ik wist altijd wel dat kinderen erg gevoelig waren voor stemmingen, maar dat ze precies weten wat je denkt..vond het allemaal maar een beetje eng.
Ben ook maar begonnen om tegen mijn dochtertje te vertellen dat stukjes zo goed voor haar zijn.
Ik kan me ook heel goed voorstellen dat je als moeder om zo'n reading vraagt. Op een gegeven moment wordt je wel een beetje wanhopig als je kind alleen maar huilt.
Sil
 
Hallo.
Ja, ik heb het ook gezien. Ik vond het werkelijk super interessant..
Ik zei tegen mijn man je moet het ook eens kijken want wat die man doet en kan is ongelooflijk. Ik zou zo een reading doen met die man..
Maar tegelijkertijd wel raar dat je gedachten of gedragingen al zo'n impact hebben op zo'n klein wezentje..
Gr. Anne-Marie
 
Hoi hoi,

ik heb het laatst ook gezien. Alleen denk ik niet dat het hier echt helemaal gaat om wat de baby denkt en voelt. Deels natuurlijk wel. Maar het bewijst gewoon dat deze man paranormaal begaaft is. Alleen denk ik dat hij sommige feiten (bv iets waar moeders mee zit, zoals eetproblemen, of vroegere sexueel misbruik) niet uit de baby haalt zeg maar, maar gewoon uit de persoon om wie het gaat.

Ik denk dus dat het een combinatie is, de baby verteld hem dingen en de ouders.

Gr CJ
 
Terug
Bovenaan