baby's wil is wet:)wat vinden jullie ervan??

A

Anoniem

Guest
geweldig het is reclame en ik moet echt af en toe huiveren,wat weet hij veel en wat vertellen en denken die kleintjes dan veel.ze voelen dus ook al zovee;,ik ga er wel meer bij stilstaan alhoewel ik dat ook wel deed,want ik weet dat aaron mijn stemming aanvoelt dus dat is dan wel erg belangrijk!
wat vinden jullie van het programma???!!!

weltrusten voor zo,ik ga bijna mijn bed opzoeken moet morgen weer werkenheb geen zin in maar ja het is zo voorbij(en dan kan ik zaterdag en zondag nog)

tot morgen(denk ik wel,want als je een dag niet komt dan heb je al zoveel gemist)

groetjes trotse moeder van aaron(24-11-2006)nienke dusssss

Ik heb het laatste stukje gezien en ik vind het altijd reuze interressant.
Ik denk ook wel dat kindjes erg gevoelig zijn voor spanning.
Ik vond het wel grappig om te horen dat je veel moet vertellen tegen je kindje wat je doet.
Ik betrap mezelf erop dat ik de hele dag aan het zeveren ben wat ik ga doen etc.
Soms kijken ze me in de winkel wel raar aan maar goed dat neem ik voor lief.
Teun vind het wel gezellig en nu krijg ik de bevestiging dat het toch goed is,morgen hoor je iedereen kletsen in de winkel tegen de kleintjes,gezellig toch?

Groetjes Mikkie.

Hoi,

ik ken dat programma niet, maar ik kijk ook nauwelijks tv. Ik praat wel veel tegen mijn zoontje. Inderdaad ook in de winkel `wat zullen we vanavond eens eten Emre` en zo klets ik de hele winkel door. Gezellig toch?
Wanneer is dat programma op tv?

groetjes
Mie

Goedemorgen....
Ik heb er gisteravond met verbazing naar zitten kijken en werd er ook af en toe echt emotioneel van. Hoe kan dat alleemaal dacht ik?

Nou iig super interressant hoor en ga volgende week zeker weer kijken.

Groetjes van Bloem

oja....

Ik praat idd ook erg veel tegen mijn zoontje. En toch merk  ik dat hij daar rustiger van wordt. (dat denk ik tenminste) Als ik vertel dat ik even naar de keuken of toilet ga, is dat prima. Ik vind het ook zo gezellig om lekker tegen hem te kletsen.
Maar als ik buiten loop en klets tegen hem, betrap ik mezelf er op dat als ik mensen tegen kom ik stop met praten!! Dat hoeft natuurlijk helemaal niet, maar ja.
XX

Ik heb er ook met veel bewondering naar zitten kijken.
Had het eigenlijk nooit gezien en was er ook een beetje sceptisch over, maar denk er nu wel anders over...
Ik wist wel dat babies erg gevoelig voor stemmingen waren en dat er een grote wisselwerking is tussen baby en mama, maar dat ze zoveel weten...
Ik ga me er iig bewuster mee bezig houden wat ik zeg en denk als Chloë in de buurt is.
En misschien vanmiddag toch maar naar de supermarkt en vertellen dat stukjes zo goed voor d'r zijn.
Sil

Ja! Hahaha
Idd dat ga ik ook doen!
Mijn mannetje vindt nog steeds bijna geen een groente lekker, dus vanmiddag maar eens een goed gesprek met hem in de supermarkt en alle voordeln opsommen!

Groetjes Bloem

Ik heb gister ook met verbazing zitten kijken. Bizar gewoon. Ik had al wel door dat babietjes erg gevoelig zijn voor stemmingen, maar dit is wel heel frapant.

Op zich wel heel leuk om eens een keertje te zien. Je wordt dan toch meer bewust van wat zo'n uk allemaal oppikt en meekrijgt. Al gingen sommige dingen me toch echt te ver hoor.

Hahaha, en inderdaad, ik ben blij dat dat gekeuvel de hele dat met mijn meisje pedagogisch ook nog eens verantwoord is.

KT

Terug
Bovenaan