Baby's

Hallo,

In de loop van volgende week open ik mijn site. www.hetbabyhoekje.nl
Dit is een site met kraammanden.luiertaarten en geboorte borden.
Ook verkoopt  het babyhoekje  producten van difrax, bibi, zwitsal en avent.
Het babyhoekje geeft ook party's aan huis in de regio hpekse waard.
Met veel producten zit het  ik  onder de winkelwaarde.

Interesse, bekijk tegen die tijd mijn site of stuur een mail
 
Wat heerlijk dat je ook producten online kunt kopen bij jou. Door bekkeninstabiliteit kan ik bijna niet winkelen, dus dit is voor mij echt ideaal.
Heb je naam al bij de favorieten gezet, hoop volgende week je site te bezoeken.
 
Dankje voor je belangstelling, ik ben nu 27 weken zwanger van ons 2e kindje, begin juni verwachten we het.
Onze zoon is 3 jaar, bij hem had ik wel wat klachten, meer op het laatst, maar nu is het veel eerder en heftiger, kan echt niet veel dingen op een dag doen, vandaar dat het winkelen via internet nu echt een heerlijke oplossing is.

Kleding heb ik dus heel veel nog van 3 jaar geleden, alleen wil ik wel nog wat echte zomerpakjes hebben met korte mouwen en pijpjes, wel neutraal, want we weten niet wat of het is.

Ook moet ik nog alle verzorgingsproducten hebben, het liefst van zwitsal, dat ruikt zo lekker, hoort gewoon bij babietjes, vind ik.
Ik begreep via je eerste berichtje dat je dat ook allemaal leverd hè?

Heb je zelf ook kinderen of misschien op komst?

Groetjes Mosy
 
Hoi,

Ik verkoop idd alles van zwitsal en zit onder de winkel waarde, verder flessen en spenen in de aanbieding, borstkolven, knuffels, schoenen, speelgoed, badcape, kruikzak, flessenwarmer, veiligheidsproducten. Noem het maar op.

Zelf heb ik nog geen kids. ( Jammer genoeg ). Geniet van de kids van het dagverblijf waar ik werk en alle baby spulletjes.
 
Nou meid, je eerste klant heb je dan denk ik wel binnen!

Volgende week ga je toch 'open'?
Als er ruimte voor is zet ik wel bij de bestelling ergens mijn naam van dit forum, want "mosy" is uiteraard een nickname.
Dan weet je dat ik het ben en dat we elkaar dus al hebben gesproken.


 
Terug
Bovenaan