Baby beweegt nog niet...

Hallo allemaal,

Ik lees al een paar keer 'jaloers'dat vele van jullie de baby voelen bewegen.
Ik voel helaas nog niets...moet ik me zorgen maken ????
Ik ben nu 18 wk. Ga gelukkig dinsdag as weer naar de vk, kan dan weer het hartje horen. Wegens vakantie ed ben ik nu al 8 wk niet geweest, dus wordt het wel weer tijd !!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi Jessica,

Niets om je zorgen om te maken hoor. Ik weet niet je hoeveelste kindje het is, maar ik ben nu bijna 19 weken zwanger van de derde en voel het kindje pas sinds afgelopen zondag. Bij mijn eerste voelde ik m pas bij een week of 20, 22 en bij de tweede niet veel eerder. Veel plezier bij de vk dinsdag, zit vast goed allemaal!!

Hoi Jessica,

Mijn placenta ligt tegen mijn rug aan en ik heb niet zulke strakke buikspieren... Ben jij misschien superslank??

Het is echt niks om je zorgen over te maken hoor, het is een giga luxe om je kindje al zo vroeg te voelen. Tussen de 20 weken en de 24 weken schijnt het 'normaal' te zijn om je kindje te voelen.

Maar dan moet je natuurlijk wel het geluk hebben dat je placenta er niet voor ligt zoals bij Nienk1986 want dat fungeert als een extra airbag voor je kindje!

Je mag denk ik al bijna voor de 20 weken echo? Vraag dan even waar je placenta ligt!

Hoor hier eigenlijk niet thuis.maar wou even reageren op Nienk.:je zal je kindje echt wel gaan voelen hoor!ik ben nu voor de 2de keer zwanger(sept uitgerekend)en heb bij allebij de kids de placenta voorliggen en voelde ze allebij rond de 17 weken bewegen.dus het zal heus wel komen.ze zeiden toen ik van de 1ste zwanger was dat ik ze pas rond 22 weken zou voelen, niet dus.
gewoon afwachten dus bij iedereen is het ook weer anders
liefs jootje

Hey josanne,

Bedankt voor de opbeurende woorden, ik zou het wel heel leuk vinden om ons kindje te gaan voelen. Dit geeft me weer een beetje hoop.

Liefs Nienke

ja ik snap wat je bedoeld. ben nu 17 weken zwanger van de tweede en voel het ook nog niet, maar dat deed ik bij de eerste ook nog niet haar voelde ik idd pas tussen de 20ste en 24ste week. maar zou wel fijn zijn als ik het ga voelen geeft je meer zekerheid dat alles goed is daar binnen

Terug
Bovenaan