Baby bijna 1 wil niet liggen

<p>Oke even een vraagje. Mijn dochter van bijna 1 wil niet liggen als ze wakker is. Niet op haar buik en ook niet op haar rug. Dit was ook al zo toen ze 9 maanden was daarom vooral laten zitten. Oke niet heel handig. Maar heb ook een zoontje heeft echt last van haar gehuil.</p><p>Maar goed ze kan niet kruipen wel achteru</p><p>it buik schuiven ( onder een oorverdovend gegil). Nu moet ze van het CB meer op haar buik liggen. Maar hoeft niet tot paniek aan toe maar ze word al hysterisch als ze denkt dat je haar neer legt. Iemand tips?</p><p> </p>

Hey, mijn dochter is 1 jaar maar 6w te vroeg, dus gecorrigeerd bijna 1 jaar. Wij lopen bij de kinderfysiotherapeut in het zkh. Ze schuift vanaf september alleen maar achteruit. Nu sinds een maand gaat ze ook vooruit. Maar echt buikschuiven. Wij mogen haar absoluut niet laten zitten, dat mag ze alleen doen als ze het zelf kan. Dat ivm dat ze anders de verkeerde spieren gebruikt. Kan je dochter wel rollen? Kan je haar anders op haar rug neerleggen en dan iets neerleggen naast haar wat ze de moeite waard vind om zelf op haar buik te gaan rollen? Je hebt ook een waterspeelmat. Die kan je online kopen. Dat vind je dochter denk ik wel de moeite waard om op haar buik te gaan liggen! Succes! Komt vast goed!

Terug
Bovenaan