Baby bijna 1 wil niet liggen

<p>Mijn dochter van bijna 1 word heel boos als je haar liggend laat spelen . Slapen en verschonen is geen enkel probleem. Maar spelen wil ze zittend doen. Zodra ze maar denkt dat je haar op het speelkleed gaat neerleggen word ze hysterisch.</p><p>Ze kruipt niet en kan ook niet zelfstandig tot zit ik komen. Daarom moet ze van het CB meer liggen maar niet tot het hysterische aan toe. </p><p>Ter referentie mijn zoon kroop met 14 maanden. En ik kroop niet als kind. </p><p>Iemand tips zodat ze het liggend spelen minder erg vind</p><p> </p>
 
[quote quote=10399386]Lekker laten liggen hoe ze zelf wilt Eventeeul laten zitten door kussen in der rug zeikant kind veilig maken[/quote]
Ze wil wel zitten maar niet liggen dus probleem is anders om. Waardoor de kans er is dat ze daardoor niet gaat kruipen
 
 
Hier een nichtje die hetzelfde deed, en nog wil ze niet graag liggen. Maar ze kruipt niet en is 14mnd, ze doet aan bilschuiven. Misschien dit dan iets is om meer te stimuleren ? Komt ze toch waar ze heen wil zonder te kruipen/liggen.
 
Mijn dochter vond het ook vreselijk op de buik. Zitten was geweldig en ze kroop door op haar billen en een been te schuiven. Gek gezicht maarja. Nooit gekropen, maar lopen was geweldig. Daarmee veel geoefend en voor ze 1 was liep ze. Kruipen kon ze pas maanden erna. Sommige kids kruipen geeoon niet, dus zou ik lekker kijken of ze een loopwagen of loopauto leuk vindt.. ik zou zelf niet zo nodig koste wat kost die buikligging forceren.
 
Ik heb ook nooit gekropen was ook een billenschuiver. Was toen bij mij voorbode van dyslexie. Iets wat ik ook echt blijk te hebben.
In inmiddels is bekend dat een kind met dyslexie niet kruipt maar dat het niet zo is dat een kind dat niet kruipt ook altijd dyslectisch is.
Al gelooft het CB dat nog wel. Daarom moet ik haar stimuleren want de kinderarts zei nu maak je haar dyslectisch. Denk dat dat is wat me dwars zit. Maar ga haar lekker laten zitten. Dit is ook niks
 
Ik heb ook nooit gekropen was ook een billenschuiver. Was toen bij mij voorbode van dyslexie. Iets wat ik ook echt blijk te hebben.
In inmiddels is bekend dat een kind met dyslexie niet kruipt maar dat het niet zo is dat een kind dat niet kruipt ook altijd dyslectisch is.
Al gelooft het CB dat nog wel. Daarom moet ik haar stimuleren want de kinderarts zei nu maak je haar dyslectisch. Denk dat dat is wat me dwars zit. Maar ga haar lekker laten zitten. Dit is ook niks
 
Terug
Bovenaan