baby bijna 4 maanden drinkt vaker dan eerst? (borstvoeding)

<p>Hi,</p><p>Ik heb een zoontje van 7 jan. we hebben veel ups en downs gehad wat betreft de borstvoeding, maar het ging al best lang goed.. Nu wil hij een week lang al elke 2 uur drinken, en hij doet al een half u over de voeding. Dus wanneer ik klaar ben met de voeding wilt hij na 1,5 weer en soms sneller. Ik heb t gevoel alsof ik de hele dag door met hem aan de borst zit. Ik heb kunstvoeding geprobeerd of dat verschil zou maken maar nee. Heb een hele dag gekolfd en hem kunstvoeding gegeven maar dat was precies hetzelfde verhaal. Hij krijgt zijn laatste voeding meestal rond 21.00-21.30 en slaapt daarmee wel tot een uur of 6/7 (nu soms ook 05.00 al wakker). Wat kan dit zijn? Regeldagen heb ik gehad maar die duren veel korter.. Dit speelt al nu meer dan een week. Ik ben ook al begonnen met zelfgemaakt groente en fruit (paar eetlepels per keer) en hij lust echt alles en huilt wanneer ik m niks meer geef.. Uit verwardheid ook maar voeding gehaald voor hongerige babys en dat maakte ook geen verschil. Ik weet dat je een soort dip krijgt rond 3 maanden wat betreft de BV maar wanneer ik kolf heb ik wel altijd gewoon genoeg BV. Het  CB wist er ook geen raad mee behalve dat het heel vermoeiend voor me was.. ja dat weet ik ook al. Herkent iemand dit en zijn er nog tips?</p>
 
Hier ook hetzelfde. Ook precies dezelfde leeftijd. En ook borstvoeding. Hier vorige week 2 regeldagen gehad en sinds die tijd is ze anders aan het drinken. Wel weer om de 3/4 uur, maar ze drinkt langer en valt in slaap. Ik voed haar direct als ze wakker wordt, zodat ze haar energie voor het drinken kan gebruiken. Soms kan ze dan nog een poosje in de box liggen spelen en een andere keer gaat ze weer slapen. Een ook s nachts komt ze weer voor een voeding, maar dan is het al wel 8u geleden na de laatste voeding dus dat is wel logisch. Ik voed de laatste voeding 2 kanten en ben dan zo'n 1,5u bezig doordat ze ook in slaap valt, maar met boeren weer wakker wordt. Ik denk dat het een fase is, dus ik heb geen tips...
 
Terug
Bovenaan