Dit herken ik heel erg bij mijn eigen dochter. Ze is nu al 1.5 jaar, maar sliep ook door met 3 maanden. Ik blij, en een paar weken later sliep ze niet meer door. Dit heeft wel geduurd totdat ze 1 jaar was! Soms ging het een paar nachten/weken goed, dan weer niet. Ze heeft tot 9 maanden geregeld een klein flesje nodig gehad s nachts.
Ik zie op dit forum heeeeeel veel van dit soort topics voorbij komen, en het komt allemaal op hetzelfde neer... dat kindjes eenmaal doorslapen betekent niet dat ze dat altijd blijven doen! Heeeel veel kindjes worden nog veel wakker s nachts totdat ze een jaar zijn en dit is ook echt normaal. Geef maar gewoon een beetje melk ofzo, maak het jezelf zo makkelijk mogelijk.
Er komen de komende maanden nog veel nachten waarin je kindje last heeft van tandjes/dromen/verlatingsangst etc.. En olk periodes dat je kindje om 5.30 s ochtends wel uitgeslapen denkt te zijn. Wat je ook doet, je veranderd er weinig aan. Het hoort er maar gewoon bij helaas. Ik vond het vreselijk vervelend als mijn dochter om 5.30 al stond te springen in dr bed, en ook al ging ze pas om 20.00 of later slapen, het bleef 5.30 s ochtends. Na een paar weken was dat weer voorbij, zoals alle fases haha.
Bereid je gewoon maar voor op een jaar vol gebroken nachten! Elke nacht dat je wel door kan slapen is een klein feestje!