Hoi allemaal, ik was even benieuwd of meer baby’s van 5 maanden dit hebben. ( 180 ml )Mijn zoontje sliep met 2 maanden vanaf 22:00 uur laatste fles tot de volgende ochtend 6:00 uur, sinds oud en nieuw is alles in de war ( doordat hij savonds en snachts wakker werd van het vuurwerk ).Sinds dien als we hem rond 17:00 uur nog even op bed deden voor in principe nog een slaapje, ging hij de nacht al in… hij kan dan zo tot 01:00 uur slapen, we hebben hem ook geprobeerd wakker te maken na 2 uur, ( aantal keren geprobeerd ) maar hij is dan al in zo’n diepe slaap, dus besloten om hem niet wakker te maken en rond 01:00 uur gewoon de fles te geven, dan kwam die rond 5:00 uur weer. <br />Maar nu, slaapt hij maximaal 6 uurtjes aan een gesloten door, waardoor hij rond 00:00 uur komt voor z’n voeding en dan weer 4 uur later, we komen daardoor nu regelmatig op 6 flessen uit.. als dit een keer zo is, is niet zo erg, maar standaard 6 flessen is eigenlijk niet de bedoeling..? <br />Cb gaf aan om hem snachts wat minder te geven 120, dit doen we dan nu ook.. <br />Beetje lang verhaal, maar nu mijn vraag.. tip hoe krijgen we hem in het goede ritme, zodat hij niet om 17 uur al denkt dat het nacht is en dat hij niet standaard een 6 de fles meer krijgt..<br /><br />