Baby bijna 6 maand wordt steeds vroeger wakker

<p>Hoi, </p><p>Ik heb even een vraagje, onze dochter slaapt sinds 4 maand van 19.00 tot 7.00 door. ze heeft zelf besloten de avondfles niet meer te willen. Echter naar 2 weken werd het al 6.00 uur en dat vonden wij ook niet erg want we konden de fles makkelijk (zonder huilen) rekken tot 7.00. Nu wordt ze vaak zelfs tussen 5.00 en 5.30 wakker, niet voor voeding maar omdat ze uitgeslapen is, ook nu kan ik de fles weer zat (zonder huilen) rekken tot 7.00 uur. </p><p>Ik merk wel dat ze ontzettend aan het ontwikkelen is, (sprongetjes - slaapregressie al die dingen kijk ik niet naar, als ik niet weet ga ik er veel relaxter mee om, we kunnen het toch niet verhelpen en moeten erdoor heen, de welkbekende het is een fase), alleen vind ik deze fase al bijna 6 weken wel erg lang duren. </p><p>Zou 't helpen denken jullie om haaf 's avonds al een fijne granen pap aan te gaan bieden ipv de fles met rijstebloem? Ik heb wel de indruk dat ze voldoende voeding binnen krijgt. </p><p>Haar schema is alsvolgt: </p><p>7.00 210 +7 en 4scheppen rijstebloem </p><p>10.00 fruit 1 stuk vers of potje</p><p>11.30 180+6</p><p>15.30 180++</p><p>17.30/18.00 groente</p><p>18.30/19.00 210 + 7 + 4 scheppen rijstebloem </p><p>Later de avondfles geven pas tegen half 8 8 uur hebben we ook al 1,5 week geprobeerd dit maakt niks uit. </p><p> </p><p>Ben benieuwd </p>
 
Ik herken het wel, maar wat het precies is geen idee. 
Dus lees even mee.. Hier ook bijna 6 maand. 
Werdt eerst rond 8 uur wakker en wordt ook steeds vroeger. Nu rond 6 uur wakker, maar ook geen honger neem hem vaak dan nog even bij mij in bed en dan slaapt ie vaak nog wel even een uurtje. 
 
Ik herken het ook hoor  mijn zoontje was gisteren 6 maanden. En komt nu ook al 2 weken ineens om.5 uur soms 6 . En daarvoor was het 7 uur 8 uur.
Je kan dat granen spul proberen  natuurlijk maar ik denk zelf al kijk je daar niet echt na  een fase is. 
De laatste 2 nachten word die ook regelmatig huilend  wakker  en wil dan  zn speentje dit  hebben we al weleens eerder gehad  een maand geleden en daarna ging dit weer goed en nu begint het weer.
Dus ik denk dat het echt fases zijn.
Maar je kan natuurlijk die granen altijd proberen ?
 
Terug
Bovenaan