Baby bijna 6 maanden kale plekken.

<p>Ons zoontje van bijna 6 maanden begint haar te verliezen. Heeft iemand hier ervaring mee of vinden jullie dat ik naar de huisarts moet gaan. In principe weet ik dat een kale plek op het achter hoofd normaal is En die heeft die ook.  Ook lees ik dat het kan zijn dat donshaar verdwijnt en nieuw haar groeit. Bovendien is hij vrolijk. Zijn temperatuur stabiel en heeft gewoon gezonde eetlust. Ook bij haar kammen is t niet zo dat de plukken eruit komen of dat ik haar in zijn bedje vind. Toch maak ik me zorgen over die kale plekjes en vraag ik me af of dit een fase is die meerdere moeders herkennen van hun eigen kinderen. Liefs </p>

Heel normaal. Als het nog zijn eerste (nest)haartjes zijn kan dat eerst uitvallen en hierna komt zijn echte haardos tevoorschijn!
Leuk om een paar te bewaren voor later! 

Me zoon heeft heel lang een kale plek gehad op zijn achterhoofd, het zag er echt grappig uit overal haar behalve dat stukje, uiteindelijk is het helemaal goedgekomen en heeft hij een bos haar. 

Is heel normaal hoor. Buiten de kale plek van het op de rug liggen, begint mijn zoontje sinds enkele weken ook echt zijn haar te verliezen. Hij is geboren met een flinke haardos en begint nu echt kaal te worden. Gewoon afwachten tot zijn nieuwe coupe tevoorschijn komt!

Terug
Bovenaan