Baby bijna 7 maanden weigert opeens fles

<p>Hai, </p><p>Sinds deze week weigert mijn zoontje van bijna 7 maanden van de een op andere dag zijn flesje. Met het introduceren van vaste voeding merkte ik al sowieso dat hij zijn flesje minder interessant vond, maar kon er altijd nog wel ongeveer 500ml in krijgen. En opeens deze week nieteens meer een fles van 200ml. Elke keer als ik de fles aanbied, begint hij heel hard te huilen. Ik heb al geprobeerd wat in zijn fruithapje te doen, dat gaat mondjesmaat goed. Zij brood dip ik in een beetje water zodat hij toch wat vocht binnen krijgt. </p><p>Iemand hier nog tips hoe ik hem kunstvoeding en vocht kan geven? Ik blijf trouwens wel drinken aanbieden in een fles en tuitbeker, heb ook al diksap in huis gehaald. </p>
 
Hoi
je kunt ook kijken of hij de melk uit een beker wil drinken dat gaat hier nog meestal wel ik geef meestal 100 bij t ontbijt en ik; nog eens bij de lunch en t avond eten en bij t fruit en tussen doortje 50 en voor t slapen drinkt ze nog 150 uit een fles en tussen door krijgt ze water er zijn dagen dat ze 100 melk drinkt maar ook gelukkig dagen dat ze bijna 300 op drinkt en ook geef ik het uit verschillende bekers 360 munskin beker gewone beker en tuitbeker zo dat het interessant blijft  
 
En ik ben overgestapt op jumbo eigen merk ipv nutrilon  vind ze iets lekkerder en geef de melk koud uit de koelkast warm drinkt ze t helemaal niet heb de afgelopen 6 maanden al veel geprobeerd ? 
 
Terug
Bovenaan