Baby bijna 8 maanden enorme gedragsverandering

<p>Hoi mama’s, wie weet kunnen jullie mij helpen als echte ervaringsdeskundigen..?</p><p>Onze lieve zoontje is 3 weken geleden (net iets ouder dan 7 maanden) zo ontzettend veranderd qua gedrag. Het was altijd zo’n makkelijk manneke en we waren zo verwend! Haha des te moeilijker deze verandering. Hij sliep al door binnen een paar weken (nog steeds gelukkig) het is nog steeds een echt slapertjes, overal heel makkelijk. Qua ontwikkeling vrij snel denk ik? Rolde binnen 9 weken, tijgert en zit zelfstandig vanaf 6 maanden en trekt zich nu ook sinds 2 weken op. Allemaal heel knap! Hij was altijd snel tevreden en lief en vond alles leuk!</p><p>Maar nu.... ineens veel krijsen, gillen! Jeetje dat dat uit mijn zoontje kan komen.. haha en lijkt snel verveeld te zijn. Ook heeft ie heel veel gekke driftaanvalletjes van een paar seconden, meerdere keren op een dag. Dan balt ie zn vuistjes loopt zn hoofdje rood aan, en gromt. Hij lijkt gewoon niet happy meer.. alles is ineens met tegenzin. Bij anderen is hij overigens wel poeslief, en kan zich goed vermaken. Heel vreemd..</p><p>Herkennen jullie dit? Voel me een beetje machteloos en maak me ook een beetje zorgen. En wordt hij weer de oude? Haha</p><p>Dank alvast.</p><p>Groetjes, Diana. Mama van Odin bijna 8 maanden.</p>
 
Hey! Ik herken het niet helemaal, maar gedeeltelijk wel. Mijn zoontje had op een bepaald moment ook dat hij héél gefrustreerd kon raken van (ogenschijnlijk) niks. Hier veranderde alles toen hij meer in staat werd zichzelf voort te bewegen, dus kruipen en later lopen. 
Kan het zoiets zijn?
 
Ik herken het helemaal. Hier zelfde verhaal. Dochter is nu 8 maanden. Wil alleen maar staan en moppert om alles. Was ook altijd heel vrolijk. Ik denk dat het okk met sprong 6 van oei ik groei te maken heeft. Als ik dit lees herken ik mijn dochter er ook in. Hopelijk is het een fase?
 
Terug
Bovenaan