baby-bjorn ook geschikt voor grote mama's?

A

Anoniem

Guest
Hallo mensen

Ik wil eigenlijk een baby-björn buikdrager kopen, maar vraag me af of ik, als grote mama (maat 48 kleding) wel in dat ding pas....
Weet iemand of het "onze size fits all" is of dat het eigenlijk een standaard (kleinere) maat is?
Alvast bedankt....

Karen (mama van Nola, 11 weken)

hoi hoi,

ik heb maatje 44 en gebruik een baby bjorn draagzak en heb nog ruimte over. Je kan het goed in allerlei maten verstellen dus ik zou zeggen ga naar de betere babyzaak en pas zo'n ding.
Het is ideaal vind ik vooral met boodschappen doen en met andere kinderen naar school brengen.

succes,
Stanneke

Ik heb ook een baby-bjorn en je kunt hem inderdaad goed verstellen. Maar om het zeker te weten wil ik me aansluiten bij het advies om er een te gaan passen.

Groetjes, Marisa

hallo karen,

wij hebben ook zo'n buikdrager eb ik heb nu ook nog maatje 48 na de zwangerschap overgehouden en ook niet zo'n kleine voorgevel ( cup E) en bij mij past ie prima en dan kan hij nog groter gemaakt worden. maar wij hebben gewoon de kleine meegenomen naar prenatal en gevraagd of we eerst mochten passen en daar deden ze niet moeilijk over. kan je gelijk zien of je kindje ook er prettig in zit.

groetjes angela

Heeey,

Ik heb een baby-bjorn en ik heb maat 44. Hij zit bij mij ruim en moet hem behoorlijk strak zetten. Daarbij heb ik geen lichte baby.

Ik weet zeker dat je er een kan kopen, geen probleem en anders pas je toch even??

Groetjes Ellen

Terug
Bovenaan