Baby blij je te zien als hij wakker wordt?

<p>Is jullie baby blij je te zien als hij wakker wordt? Ik moet echt mijn best doen om zijn aandacht te trekken en vooral ook om een lachje te laten tonen. Hoe zit dat bij jullie?</p>

Hoe oud is de baby? Mn dochter was altijd wat “nukkiger”. Mijn zoon slaat al meteen zijn armpjes omhoog vanaf hij dat kon. Dochter had vanaf 1 jaar dat ze echt heeel blij was dat ik dr kwam halen. Opvang ook mn dochter zei nooit doei en vloog het peuterrijk in ? bij ophalen riep ze ook hè ik wil nog spelen ?
Zoon vind het afschuwelijk als ik ga en is vaak echt blij dat ik hem weer kom halen ? elk kind is anders

De hele dag? Of alleen met wakker worden? Mn neefje heeft echt een ochtend humeur, die vind echt alles rot sochtends/na dutjes. Vooral als baby/peuter was hij echt niet happy na dut. Smiddags happy en indd goed in de omgang.

Mijn zoon was altijd poepie chagrijnig wanneer ik hem uit bed haalde als baby. Eigenlijk nog steeds (hij is nu 6 jaar) en lijkt wel een volleerd puber. Hem moet je even de ruimte geven, dan is het oké. Dus lampje zacht aan, gordijnen iets open en dat wat keuvelen in de buurt. Ook het kdv durfde hem niet goed wakker te maken destijds, want altijd een ochtendhumeur, ook na het middagslaapje. Hij moet echt even alleen zijn op momenten en het wakker worden is daar 1 van. 
Mijn dochter is altijd meteen vrolijk. Een blij ei en begint meteen te kletsen. 
Het zijn 2 totaal verschillende kinderen. 

Terug
Bovenaan